![]() |
Pubermeisje onthoofd na weigeren huwelijk.
Citaat:
Daar is de Nederlandse politie bezig met opleiden van Afghaanse collega's. |
Het land wroet nog in de hel van de Islam. Wat een gruwelijke religie en wat een gruwelijk volk.
Afghanen leven nog in het pleistoceen. Van enige beschaving (muv van enkelingen) is geen sprake en het geweld blijft volop aanhouden. Politie? Een achterlijk verzinsel van de onvoorstelbaar naïve en domme politici. Voor straf zou je ze een tijdje in Afghanistan moeten laten dienst doen. Zonder auto en zonder bodyguards. Ze zullen in lijkzakken terugkomen. |
Citaat:
En Nederland en België zouden hun missies per direct moeten stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is gewoonweg een gruwelijke moord (gepleegd door idiote hersenloze pervert uitschot/krapuul) !!!! btw: Wie zoiets zou goedkeuren , die mag voor mij part opflikkeren !!!! Ik vraag me zelfs af , waarom men zoiets doet ?? Da's precies het principe van: Ikke nie' kunnen krijgen , dan niemand (haar/hem) kunnen krijgen !! En .... het waren er 2 achter hetzelfde tienermeisje !!!! Effe een vraag daarover: Stel dat 1 van de 2 haar kon trouwen , wat zou dan de andere doen ?? Ik hoop in elk geval dat die 2 hufters hun verdiende straf krijgen !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dochterlief gaat mee naar turkije en komt niet meer terug... getrouwd in Turkie menier. En wie gaat daarachter zoeken? |
Dit gebeurt vrijwel maandelijks en misschien wel wekelijks in Afghanistan. Slechts af en toe haalt zo'n zaak de media.
Net zoals veel Vlamingen het bij ons de normaalste zaak van de wereld vinden dat er jaarlijks miljarden naar het armlastige Wallonië vloeien vinden veel mensen in Afghanistan deze eremoorden een normale zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
http://gatesofvienna.blogspot.nl/200...civil-war.html |
Citaat:
|
Citaat:
Moest hij voor Obama werken was hij stante pede ontslagen. Zoiets durven zeggen is immers niet politiek correct. Obama had hem al lang een racist genoemd zijnde het typisch "argument" van de onnozele linksen als ze geen argument meer hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be