Tegendradigaard |
20 juli 2004 13:18 |
Letter idool 2004
In navolging van de grote valszingenwedstrijd idool 2004 ga ik hier vandaag van start met de wedstrijd Letter idool 2004.
Over het hele land heb ik samen met mijn jury die bestond uit mij, mezelf, ikzelf en ik preselecties gehouden.
en zie we hebben 26 letters overgehouden uit deze preselectie. Het was soms grappig, soms spannend, soms ontroerend maar we hebben unaniem de knopen gemaakt en doorgehakt, we hebben ons niet laten kennen en we hebben de in onze ogen juiste beslissingen genomen.
Nu het kaf van het koren gescheten is, is het de beurt aan jullie beste mensen.
We gaan dan ook van sart in 4 voorrondes om dan ultieme gevecht aan te gaan om het letteridool 2004 te kiezen in de ultieme finale ronde.
In de voorrondes gaan we beginnen met twee rondes van 7 kandidaten en twee rondes van 6 kanidaten. Maar bij een voorronde van 6 kandidaten wordt telkens de kandidaat die op de tweede plaats eindigde in een groep van 7 heropgevist zodat we ook in die groep 7 kandidaten hebben.
De groepen zijn dus
groep 1 : de letters A - B - C - D - E - F - G (in willekeurige alfabetische volgorde he.)
groep 2 : de letters H - I - J - K - L - M - + de tweede beste van groep 1.
groep 3 : N - O - P - Q - R - S - T
groep 4 : U - V - W - X -Y - Z - + de tweede beste van groep 3.
De 4 winnaars gaan naar de finale ronde om uiteindelijk te bepalen wie Letter idool 2004 zal zijn.
De groep zal telkens voorgesteld worden in een apart forum waarin kan gestemd worden.
Hou het in het oog en kies uw favoriet.
|