Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Letter idool 2004 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18008)

Tegendradigaard 20 juli 2004 13:18

Letter idool 2004

In navolging van de grote valszingenwedstrijd idool 2004 ga ik hier vandaag van start met de wedstrijd Letter idool 2004.

Over het hele land heb ik samen met mijn jury die bestond uit mij, mezelf, ikzelf en ik preselecties gehouden.
en zie we hebben 26 letters overgehouden uit deze preselectie. Het was soms grappig, soms spannend, soms ontroerend maar we hebben unaniem de knopen gemaakt en doorgehakt, we hebben ons niet laten kennen en we hebben de in onze ogen juiste beslissingen genomen.

Nu het kaf van het koren gescheten is, is het de beurt aan jullie beste mensen.
We gaan dan ook van sart in 4 voorrondes om dan ultieme gevecht aan te gaan om het letteridool 2004 te kiezen in de ultieme finale ronde.

In de voorrondes gaan we beginnen met twee rondes van 7 kandidaten en twee rondes van 6 kanidaten. Maar bij een voorronde van 6 kandidaten wordt telkens de kandidaat die op de tweede plaats eindigde in een groep van 7 heropgevist zodat we ook in die groep 7 kandidaten hebben.

De groepen zijn dus

groep 1 : de letters A - B - C - D - E - F - G (in willekeurige alfabetische volgorde he.)

groep 2 : de letters H - I - J - K - L - M - + de tweede beste van groep 1.

groep 3 : N - O - P - Q - R - S - T

groep 4 : U - V - W - X -Y - Z - + de tweede beste van groep 3.

De 4 winnaars gaan naar de finale ronde om uiteindelijk te bepalen wie Letter idool 2004 zal zijn.

De groep zal telkens voorgesteld worden in een apart forum waarin kan gestemd worden.

Hou het in het oog en kies uw favoriet.

Tegendradigaard 20 juli 2004 13:19

Als mezelf, lid van de jury wil ik aan de achtbare heer Tegendradigaard vragen om in de toekomst zijn taal ietske beter te verzorgen.

Tegendradigaard 20 juli 2004 13:20

Sorry mezelf hasj en speed is zelden goed he..

Distel 20 juli 2004 13:21

Mag ik het al zeggen Walter?

Tegendradigaard 20 juli 2004 13:24

Ik wens op te merken dat er voor het eerste een gedoogbeleid bestaat.

Tegendradigaard 20 juli 2004 13:25

Geduld Distel als ik kan ophouden met tegen mezelf te praten dan start ik de eerste voorronde op... rofffel rofffffeeeeeeellll roooooffffeeeeellll

Griffin 20 juli 2004 13:32

En wordt het € 1000 of bankroet? :P

Distel 20 juli 2004 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Geduld Distel als ik kan ophouden met tegen mezelf te praten dan start ik de eerste voorronde op... rofffel rofffffeeeeeeellll roooooffffeeeeellll

Ik wacht vol spanning. Had ik mijn vingers maar niet in het stopcontact moeten steken.

Distel 20 juli 2004 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
En wordt het € 1000 of bankroet? :P

Cijfers mogen niet meedoen. Alleen letters. Zotteke toch.

Griffin 20 juli 2004 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ik wacht vol spanning. Had ik mijn vingers maar niet in het stopcontact moeten steken.

Uw haar is u dankbaar! :P

Distel 20 juli 2004 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Uw haar is u dankbaar! :P

Der komt begot rook uit. Die haarwortels zijn precies aan 't fuiven ofzo.

Turkje 20 juli 2004 13:53

Ik begin alvast te sms'en alvorens de lijnen opengaan...

Ik kies dan ook voor.... de letter "f" .

Reden: het is de letter die qua vorm het dichtste de staf van Sinterklaas benadert. (elke reden is zo goed als een andere)

Griffin 20 juli 2004 13:58

De letter G omdat het de beginletter van mijn nickname is! :P

Tegendradigaard 20 juli 2004 14:28

De eerste voorronde is geopend met als superprijs voor diegene die een goede reden opgeeft : roffel roffel.... en Pierre wat zal het zijn ?

Wel de prijs voor de deelnemer die de beste verantwoording aflegt waarom hij of zij een letter kiest die wint een gratis voetreis naar Scherpenheuvel, met vertrek aan Berchem kerk (niet ver van het station). Staan jullie stapschoenen al klaar ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be