![]() |
Nog nooit zoveel armoede als onder Di Rupo I
Steeds meer Belgen hebben het moeilijk om rond te komen. Dat blijkt uit cijfers van het Jaarboek Armoede en Uitsluiting van het Centrum OASeS van de Universiteit Antwerpen.
Di Rupo zit te stoeffen over zijn geweldige verwezelijkingen, ondertussen lijken we onder zijn beleid verder te zakken in armoede en ellende. Armoede in Belgie blijft stijgen Een Belg op de zeven leeft onder armoededrempel |
Di Rupo en zijn soort hebben de bek vol van het nationalistisch populisme... Ik moet zeggen dat zijn geraaskel (bijgezet door Wooteir Beek, Van Kackere en Sandro De Croo) van de afgelopen weken nog een gradatie of 3 erger was.
|
en dat gaan die belgicisten dan weer normaal vinden en zeggen dat die regering het goed doet,aan mijn hoela ja,ze staan liever condooms uit te delen dan de realiteit onder ogen te zien...of trekken ze die over hun hoofd als het echt niet meer gaat :-o
|
Allemaal de schuld van N-VA
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen, bij ons is deze regering niet zo hardvochtig zoals deze in Duitsland en worden de zwakkeren zoveel mogelijk gespaard. |
Citaat:
Vlaanderen gevangen onder het Belgische juk moet mee tenonder gaan. Voor dat bereikt is zullen de belgicisten niet rusten. Tijd om België en het systeem dat eraan vasthangt te euthanaseren. |
Citaat:
Die 'putten' sleuren gewoon anderen mee de put in. |
Citaat:
|
Pijnlijk, en maar zagen over het Duitse model. Daar werkt men en creëert men welvaart.
|
Citaat:
|
Mocht nva het voor het zeggen gehad hebben, dan was de BTW verhoogd, voor iedereen. Ook voor de consumptie van de armsten onder ons.
Weinig recht van spreken dus vanuit die hoek |
Citaat:
|
Citaat:
Kan u me ook zeggen waar de compensatie zat bij de vervangingsinkomens, dus de armsten onder ons? |
Citaat:
enz. Alleen men moet durven structurele stappen zetten. En daar ontbreekt het Di Rupo en co aan omdat tegengestelde belangen er op elkaar botsen. |
Citaat:
ALS .... DAN veronderstelling. BEWIJS ? En ALS het zou kloppen is het DAN gelijktijdig? maw wat dooen die mensen ondertussen. Bovenddien zou u ook moeten weten dat vervangingsinkomens meer zijn dan alleen werkloosheidsuitkeringen. Welke ALS .... DAN had nva voor hen bedacht? En als je denkt dat |
Ik maak mij ook elke dag meer zorgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Van Doorselaer gehoord op de Zeverende Dag? Die man had gelijk. Dat alles niet gelijktijdig kan, dat spreekt voor zich. We zullen even door de zure appel heen moeten, maar daarna zal iedereen er baat bij hebben. Met verder de PS-afgrond in te donderen en pamperpolitiek te bedrijven, raakt niemand vooruit? Integendeel, het PS-status quo doet ons nog verder achterop geraken. |
Citaat:
Als ultra rechtse liberalen nu ook de armoede gaan beginnen recupereren die zelf nog erger wouden maken, zijn we ver gekomen. Dommekloten die daar nog intrappen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be