![]() |
Nieuws van de dag: Kate Middleton is zwanger.
Ik word hier echt ziek van. Terwijl mensen massaal worden vermoord in onder andere Congo, Soedan of Syrie, is het nieuws van de dag de zwangerschap van een verwend nest. Pfffff.
|
Nieuws van de dag: Kate Middleton is zwanger.
Van wie?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik word hier echt onwel van. :evil: |
Of je nu pro of anti dynastie bent , mij best , maar ....
Een positief nieuwske mag toch ook wel eens , aub ?? Men klaag telkens dat er zoveel negativiteit wordt gemediateerd , doden , ontvoeringen , gijzelingen , enz .... en nu dit .... |
Citaat:
|
Als je in de pers voortdurend leest over mensen die dood gaan dan is een bericht dat er weer nieuwe mensen bij komen best wel opbeurend.
|
Citaat:
|
Twee mooie mensen. Dat wordt vast een zeer mooi kindje.
|
Citaat:
Mooie mensen in de nacht, lange nachten vol confessies Mooie mensen in de nacht, op de vlucht voor hun depressies Mooie mensen in de nacht en hun hoge cocktailglazen Maken kringen van het nat op het smoelwerk van de stad Mooie mensen in de nacht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
|
Allez... de Britse belastingbetaler zal dus in de toekomst nog wat dieper in de buidel dienen tasten voor de financiering van de leden van de Royal Family.
|
Citaat:
En ergens vermoed ik dat ze Fabiola aan het mummificeren zijn zodat die nog heel lang kan dienen als grote spaarpot. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be