![]() |
Blijf nu toch eens met jullie Poco handen van tradities, in Godsnaam!
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121203_065
Voor als de link niet meer werkt: Citaat:
|
Ja maar de piet is zwart van in de schoorsteen te zitten.
Denk dat sommige dat vergeten zijn. |
Citaat:
Stel je voor dat een neger de helper van die naar Spanje geëmigreerde TURK zou zijn, dat k�*n toch niet. Negertjes kruipen nooit door de schouw om kindertjes van speelgoed te voorzien. En negertjes gaan uit vrije wil geen turken helpen. Zeker geen Spaanse allochtone turken. Daarvoor zou het al een SLAAF van een Turk moeten zijn, en vermits brave Turkskes NOOIT of TE NIMMER vanzjelevenniet slaven hebben gehouden, kan dat dus niet. En als het geen slaaf was, dan zou die katholieke racistische Spaanse Turk zo iemand zeker niet aangeworven hebben. Dus Zwarte Piet k�*n gewoon geen echte neger zijn. Raar toch dat al die anti-racisten daar niet zelf op kunnen komen. De echte zwarte Piet is deze: ![]() De metgezel van de Sint in Oostenrijk. Wel grappig dat ze dan willen beweren dat net in Oostenrijk geen Zwarte Pieten te bekennen zijn. Zo zie je maar hoe achterlijk die mannetjes zijn. Volgend jaar pleit ik voor zwarte pieten met hoornen op hun hoofd! De Yussef krijgt dan een hartaanval. |
Op gevaar af dat er buiten de anti-racisten ook nog wat katholieken de krampen krijgen hier nog wat verder uitleg over de helpers van Sinterklaas, de ZWARTE pieten dus:
Citaat:
wat hebben we geleerd kindertjes? Geef Zwarte Piet een paar hoornen en bokkepoten en heel het CGKR en consoorten zijn content. |
Citaat:
|
Citaat:
Als kind vond ik de Zwarte Piet heel sympathiek. Sinter-Klaas zelf deed me denken aan schoolse regeltjes. Mag een kind nog een keuze maken op eigen houtje? Het lijkt erop of ze alles aan banden willen leggen. |
Citaat:
Dat mag wel. Ik neem aan dat dit een toegeving voor de vrouwonderdrukkende bevolkingsgroep van Antwerpen is? Iets van : kijk mensen hij heeft geen negerslaven maar wèl een huissloof zoals bij jullie thuis. |
Citaat:
|
Citaat:
Zouden ze het aangedurfd hebben om te verwijzen naar het racistische lied van Tom Waes over die spaanse met een snor? |
Citaat:
Ze had toch wel castagnetten bij de hand of niet? |
Citaat:
Sinterklaas - Jan Decleir Zwarte Piet - Frans Van der Aa Ramon Iglesias - Pieter Embrechts Kapitein Paelinckx - Adriaan Van den Hoof Kapitein Verschepen - Tom Van Dyck Conchita Garcia - Els Dottermans Professor Herman Van den Uytleg - Lucas Van den Eynde Weerman Renaat Van Zon - Warre Borgmans Burgemeester van Antwerpen - Patrick Janssens (zichzelf) ik zie nu pas dat de VRT die Conchita al sinds 2004 meebrengt..... http://nl.wikipedia.org/wiki/Hij_kom...n_de_Sint#2012 |
Hmmm, aan de namen te zien kan ik maar 1 iets besluiten. Het scenario van van Hugo Mattheysen. Dat kan gewoon niet anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat kaartspel "zwarte pieten" moet nu ook maar eens dringend verboden worden, dat is puur racisme!
En hartenjagen moet aangepast worden, 't is altijd de schuppenvrouw die de kwaje is, dat is discriminatie van zwartharige vrouwen! En als 't moet vinden we nog wel wat dingetjes die echt niet meer kunnen. Tot we tenslotte zo'n echt moslimland zijn : dansen verboden, zingen verboden en vrouwen in boerka. Doodsaai eigenlijk! |
Citaat:
|
En het wordt hoogtijd dat Petoetje en Petatje uit de bibliotheken en van de zolders gehaald worden... racistische troep is dat.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be