![]() |
wie bij een discriminerende organizatie hoort wordt strafbaar
Zo heb ik het althans begrepen.
Citaat:
Dit wordt een hele leuke. Tenslotte deed fouadje niks anders dan zijn Heilig Boekske luidop vertellen. En iedereen die lid is van het clubje met datzelfde heilige boekske als gebruiksaanwijzing wordt dan binnenkort strafbaar. Er zal nogal wat gebouwd moeten worden dan. Misschien ineens een repatriatie-lijn organizeren. Treinen zijn taboe zeker? |
Tiens, telt een kerk of moskee als organisatie?
|
Citaat:
|
Gevaarlijke wetten waarmee je vele vormen van sociaal protest kan criminaliseren als je wil. Ik hoop dat het 'aanzetten tot geweld' duidelijk omschreven wordt.
|
Citaat:
"de katholieke kerk" is dat volgens mij wel, en "de islam" is dat volgens mij ook. nooit van de moslimexecutieve gehoord zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm. Je hoeft niet aanzetten tot rassengeweld om veroordeeld te worden tot racisme, racisme en/of "aanzetten tot discriminatie" is genoeg.
Nu zou dat worden uitgebreid tot alle categorieen uit de antidiscriminatiewet. Alle organisaties die dus aanzetten tot discriminatie tussen geloofsovertuigingen worden strafbaar. Kent iemand een kerk die niet aanzet om te discimineren tussen haar aanhangers en aanhangers van een andere kerk? |
De wet zelf doet niets anders dan discrimineren, zowel positief als negatief.
|
Citaat:
ik ken er nog een andere die de verplichting stelt om de andersgelovigen de keel over te snijden en de vrouwen van wie men ongehoorzaamheid vreest te tuchtigen. Kweenie zenne |
Citaat:
Met andere woorden, de wet zal net dat uitvoeren waar ze zogenaamd tegen was. |
Extreem, wat betekent dat eigenlijk extreem? Niet Main-Stream? Is dat niet wat iedereen net niet probeert te zijn: een nummerke, een karakterloze wannabe, een grijze vijg?
Amai, schatje, gij zijt zo mainstream! of Amai, schatje, gij zijt zo uniek! |
Citaat:
Het feit dat Christenen (bij ons) dat over het algemeen negeren is geen argument pro het instituut. |
Citaat:
|
Citaat:
maar voor mijn part mogen ze ook die passages verplicht verwijderen en de uitvoerders van die religieuze verplichtingen straffen. Nu content? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of de mond volledig wil snoeren , maar .... of het echt iets oplost ?? .... verbod of geen verbod: men ge/misbruikt de vrije meningsuiting om ze kapot te maken !! En ELK doel heiligt de middelen blijkbaar , want .... hoe dan ook , ze zijn er mee bezig , en men ziet het niet , of erger , men wil het zelfs niet zien !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be