peter1962 |
5 december 2012 08:47 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 'XIII'
(Bericht 6444910)
Je antwoordt niet op mijn vraag. Je draait om de hete brij heen. Is de gouden regel van 'er moet bestuurd worden' die men naar voren schoof bij het creëren van Di RupoI niet van toepassing op andere situaties, ook al passen die niet in het traditionele kader? Is die stelling er alleen maar om de V-partijen buitenspel te zetten en er niet om ze in het spel te betrekken? En waarom wordt extreem-links zonder enig voorbehoud mee in het bad getrokken? Ik zal je het antwoord geven: om de V-partijen een hak te zetten. De traditionelen (de top ervan vooral) zou met de duivel een verbond aangaan om toch maar de V-partijen buitenspel te zetten, ongeacht de offers die men daarvoor moet brengen.
|
Zucht... daar gaan we weer : de mythe van de V-partijen...
Er is één echt vlaams nationale partij, die hoef ik je niet voor te stellen. En er is één racistische partij, die daarvoor netjes in een cordon zit.
Ik geloof niet dat ik overdrijf als ik zeg dat de partijleiding van de n-va al bij herhaling de samenwerking met het blok heeft uitgesloten. Je verwijst naar noodzaak om te besturen als reden om het blok erbij te betrekken terwijl het cordon net zo duidelijk is gemaakt om dergelijke truukjes van op voorhand te vermijden.
Denk je nu echt dat n-va, of o-vld, of cd&v of spa omwille van denderleeuw hun woord gaan breken ? Keep on dreaming.
|