Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2012 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=221)
-   -   Niemand zin om te beginnen op een N-Va kabinet? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=180282)

Perzik 4 december 2012 23:38

Niemand zin om te beginnen op een N-Va kabinet?

Link naar vacature site van 't stad

Perzik 5 december 2012 00:17

Heeft iemand het e-mailadres van Tom Lanoye. Mischien is dit iets voor hem.

daiwa 5 december 2012 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perzik (Bericht 6444814)
Heeft iemand het e-mailadres van Tom Lanoye. Mischien is dit iets voor hem.

Voldoet die aan de gevraagde vaardigheden?

Citaat:

Je bent in het bezit van een masterdiploma en je voldoet aan de sollicitatievoorwaarden.
Je hebt minstens 1 tot 3 jaar relevante ervaring in beleidsmatig werk.
Je bent flexibel en bereid om onregelmatige uren te werken.
Je bent analytisch en oplossingsgericht.
Je hebt een gezonde kritische geest.
Je schat politieke gevoeligheden juist in en gaat hier diplomatisch mee om.
Je bent sterk in het uitwerken van goede onderbouwde adviezen en anderen daarvan te overtuigen.
Je staat open voor vernieuwing.
Je hebt affiniteit met beleidsmonitoring.
Je blijft kalm en rustig in onverwachte situaties, bij tegenslag, bij kritiek of bij een hoge werkdruk.
Je bent een teamspeler, maar je kan ook heel zelfstandig werken en je streeft altijd naar een kwalitatief eindresultaat.
Je past waarden als samenwerken, klantgerichtheid, oog voor diversiteit, betrouwbaarheid en kostenbewustzijn toe in alles wat je doet en straalt dat ook uit naar je collega’s.
Je bent discreet en loyaal.
Je beheerst het Nederlands en communiceert vlot met verschillende doelgroepen, zowel schriftelijk als mondeling.
Werken op een kabinet houdt een gevarieerd takenpakket in en vereist een grote flexibiliteit.
Ik heb er mijn twijfels over.

kelt 5 december 2012 17:52

Men moet altijd voor ogen houden dat het een tijdelijke job is!

hurricane 5 december 2012 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6444835)

Ik heb er mijn twijfels over.

Ik ook. Vooral 'diplomatisch' gaat voor hem een probleem zijn...

'XIII' 5 december 2012 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 6445669)
Men moet altijd voor ogen houden dat het een tijdelijke job is!

Binnen 6 jaar is de crisis voorbij.

Vigilante VL 5 december 2012 18:18

minimum bruto maandloon van 2.871 euro

M.a.w: voor ne frank of 65.000 het moeilijk/saai/lastig werk gaan doen van de heerschappen op het schoon verdiep.

Allez... Echt?

fonne 5 december 2012 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 6445675)
Ik ook. Vooral 'diplomatisch' gaat voor hem een probleem zijn...

om over die gezonde geest nog te zwijgen.

Gwylan 5 december 2012 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6444835)

Je bent in het bezit van een masterdiploma en je voldoet aan de sollicitatievoorwaarden.
Je hebt minstens 1 tot 3 jaar relevante ervaring in beleidsmatig werk.
Je bent flexibel en bereid om onregelmatige uren te werken.
Je bent analytisch en oplossingsgericht.
Je hebt een gezonde kritische geest.
Je schat politieke gevoeligheden juist in en gaat hier diplomatisch mee om.
Je bent sterk in het uitwerken van goede onderbouwde adviezen en anderen daarvan te overtuigen.
Je staat open voor vernieuwing.
Je hebt affiniteit met beleidsmonitoring.
Je blijft kalm en rustig in onverwachte situaties, bij tegenslag, bij kritiek of bij een hoge werkdruk.
Je bent een teamspeler, maar je kan ook heel zelfstandig werken en je streeft altijd naar een kwalitatief eindresultaat.
Je past waarden als samenwerken, klantgerichtheid, oog voor diversiteit, betrouwbaarheid en kostenbewustzijn toe in alles wat je doet en straalt dat ook uit naar je collega’s.
Je bent discreet en loyaal.
Je beheerst het Nederlands en communiceert vlot met verschillende doelgroepen, zowel schriftelijk als mondeling.
Werken op een kabinet houdt een gevarieerd takenpakket in en vereist een grote flexibiliteit.

....

Dat lijkt mij iets voor mijnheer Raf.

Tommm 6 december 2012 01:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perzik (Bericht 6444748)

Nee, sorry, ik ben, ondanks mijn avatar, te genuanceerd om te kunnen functioneren binnen de NVA. Ik haat Franstaligen niet genoeg.

Gwylan 6 december 2012 01:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6446213)
Nee, sorry, ik ben, ondanks mijn avatar, te genuanceerd om te kunnen functioneren binnen de NVA. Ik haat Franstaligen niet genoeg.

Franstaligen haten vind ik niet meteen terug in de lijst der vereiste vaardigheden. U hebt dus nog alle kansen.

Tommm 6 december 2012 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 6446226)
Franstaligen haten vind ik niet meteen terug in de lijst der vereiste vaardigheden. U hebt dus nog alle kansen.

Ai, ik zou ook geen Vlaamse onafhankelijkheid willen zonder daarover te willen zwijgen in de media. Ben ik nu eindelijk gediskwalificeerd?

'XIII' 6 december 2012 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6446213)

Jij bent dus een dubbelnick van Raf als je op de post van Gwylan over Raf antwoordt? Zou wel eens kunnen. Raf is zo weinig in beeld de laatste tijd. Jij des te meer sinds Raf zich gedeist houdt (op enkele kleine tussenkomsten in K&K na).

Gwylan 6 december 2012 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6446236)
Ai, ik zou ook geen Vlaamse onafhankelijkheid willen zonder daarover te willen zwijgen in de media. Ben ik nu eindelijk gediskwalificeerd?

Zelfs het willen van Vlaamse onafhankelijkheid en het al dan niet daarover willen zwijgen in de media vind ik niet in de lijst der gevraagde vaardigheden.

Als u echt gediskwalificeerd wil worden denk ik dat u daarvoor de meeste kans maakt met één van deze drie :

• Je bent flexibel en bereid om onregelmatige uren te werken.
• Je schat politieke gevoeligheden juist in en gaat hier diplomatisch mee om.
• Je staat open voor vernieuwing.

Gwylan 6 december 2012 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 'XIII' (Bericht 6446247)
Jij bent dus een dubbelnick van Raf als je op de post van Gwylan over Raf antwoordt? Zou wel eens kunnen. Raf is zo weinig in beeld. Jij des te meer sinds Raf zich gedeist houdt (op enkele kleine tussenkomsten in K&K na.

Denkt u dat werkelijk ? Ik denk dat mijnheer Raf/Tommm in dat geval als avatar een foto zou plaatsen van het bloot zitvlak van De Wever. Maar ik kan mij vergissen, natuurlijk.

'XIII' 6 december 2012 02:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 6446252)
Denkt u dat werkelijk ? Ik denk dat mijnheer Raf/Tommm in dat geval als avatar een foto zou plaatsen van het bloot zitvlak van De Wever. Maar ik kan mij vergissen, natuurlijk.

Ik vrees ervoor dat Bart de wever zich nog nooit in zijn bloot gat heeft laten fotograferen. Maar de reactie van Tommm op jouw post over Raf is wel op zijn minst 'opmerkelijk' te noemen.

Gwylan 6 december 2012 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 'XIII' (Bericht 6446254)
Ik vrees ervoor dat Bart de wever zich nog nooit in zijn bloot gat heeft laten fotograferen. Maar de reactie van Tommm op jou post over Raf is wel op zijn minst 'opmerkelijk' te noemen.

Alles is mogelijk, mijnheer Dertien. Zeker in België.

Voor wat dat zitvlak betreft : een beetje snoodaard zou natuurlijk één of andere foto van het internet kunnen plukken, en beweren dat het de bilpartij van De Wever is. Voor belgicisten komt het immers niet aan op een leugentje méér of minder, naar het schijnt.

4x10E6 6 december 2012 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perzik (Bericht 6444748)

ik ben jullie man. moet ik een ringbaardje kweken ?

giserke 6 december 2012 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6447267)
ik ben jullie man. moet ik een ringbaardje kweken ?

Neen, je moet juist niks kweken. Zeker niet van die plantjes.

4x10E6 6 december 2012 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6447290)
Neen, je moet juist niks kweken. Zeker niet van die plantjes.

jammer, net nu ik een opstootje "identiteit" meende te voelen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be