![]() |
Vlaamse partijen geloven niet in een Di Rupo II
http://www.knack.be/nieuws/belgie/mi...0218044831.htm
Citaat:
|
Ze gaan volgend jaar "beter communiceren'. Ze bedoelen: verkiezingscampagne voor 2014 voeren en zo hard mogelijk op N-VA kappen (genre Eric Van Rompuy). Er is maar één detail: in tegenstelling van de plechtige beloftes van Steven Vanackere werd er geen begroting voor 2014 opgesteld samen met die van 2013, en zullen ze dat dus eind volgend jaar moeten doen, met 7 tot 8 Miljard Euro extra besparingen. Mooi vooruitzicht zo enkele maanden voor de verkiezingen.
|
Di Rupo heeft ze nog steeds stevig bij de kloten
|
Ze willen wel degelijk verder doen, maar durven dat uiteraard nu niet openlijk toe te geven. Dat doen ze pas na de verkiezingen.
|
Citaat:
|
Di Rupo start verkiezingscampagne 2014 nu officiêel op.
Di Rupo: ‘Geen redenen om te geloven dat N-VA in 2014 zal zegevieren'
Ik vraag me stilletjes aan af of ze niet van plan zijn de verkiezingen te vervroegen en dan de echte zware problemen aan N-VA over te laten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Correctie van de titel: Vermeende Vlaamse partijen....
|
Vanackere ziet het Dexia/Arco-spook voor zijn eigen ACW opduiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb maar één mooi voorbeeldje van wat Bart"ik ben een beetje labiel de laatste tijd" De Wever wil aanrichten in Antwerpen: sluiten van sociale restaurants. Laten we niet besparen op wat De Wever(en ander politici) op federaal, Vlaams, Gemeentelijk vlak verdienen maar laten we wat arme stumperds verder in de stront duwen. Alweer een mooi initiatief van de grote leider. |
Citaat:
|
Citaat:
(mmja, ik heb het zelf ook tweemaal moeten lezen, maar het is precies wat ik bedoel) |
Citaat:
(om beter de bedoeling aan te geven: vermeend-Vlaamse partijen) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat laatste is eerder eigen aan het politicus zijn, dan aan de man zelve. |
Citaat:
En aan de andere kant, het is dankzij het vormen van deze regering dat BDW na 2014 verder zal kunnen gaan dan wat mogelijk had kunnen zijn in 2010. Eigelijk zouden we blij moeten zijn dat Di Rupo even heeft mogen spartelen. |
Citaat:
Gij zijt echt geobsedeerd door Bart De Wever. Het zit u echt wel hoog hé kadee. Als eens langs een Psychiater langsgeweest... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be