![]() |
21 december en de mayakalender
Nog even en het is 21 december, dan kunnen we eindelijk die hele zever achter ons laten.
De wereld is niet vergaan in 1917, niet in 1921, niet in 1997, niet in 2000 en zal ook niet vergaan in 2012. Denk eraan om op 31 december een bob aan te duiden, anders zou 2013 wel eens heel snel kunnen eindigen. |
Wat gaan al die mensen die ondertussen al schuilkelders hadden gebouwd dan doen? Zich de volgende twintig jaar met het schaamrood op de wangen daarin verschuilen?
|
Verwacht u aan een flop zoals de Y2000 voorspelling. Interessanter is de vraag te stellen wie er bij dit soort van rampvoorspellingen zijn voordeel doet. Niet alleen religieuze groepen werven zo leden. Ook fabrikanten van bepaalde producten schat ik.
Vergelijk het misschien met maffiabaas Dick Cheney die het antivirus verkocht aan heel de wereld voor een ziekte waarvan uiteindelijk bleek dat de mortaliteitsgraad bijzonder sterk overdreven werd. Maar vooraleer dat 'duidelijk' was hadden de overheden al grote stockpiles aangelegd en hun bevolkingen Cheneyspuitjes gegeven. Wat zou de volgende 'eind van de wereld' datum zijn trouwens? Eens zien of de pygmeeën geen interessante mondelinge overlevering hebben die we kunnen aanwenden. :-) |
Citaat:
|
I, for one, welcome our new mayan overlords. :)
|
Citaat:
Tenminste, iedere keer als ik het aanhaal als ze hier langskomen doen ze hun uiterste best om het onderwerp te ontwijken. Hilarisch trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar daarvoor gaan we niet stoppen met op café gaan. :lol:
|
Is het nog niet opgevallen hoeveel berichten met levensvatbare elementen op andere planeten Nasa aan het uitsturen is?
Klei op Mars, Water en ijs op een andere planeet. |
Citaat:
Of hebben ze hun schuilkelders gebouwd zonder bouwvergunning en met ilegale Polen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik voorspel dat vanavond de zon zal ondergaan en er volgend jaar minstens op 2 plaatsen een aarbeving en een zonsverduistering zal zijn SHIIIIT. |
Citaat:
Misschien zijn ze tot dat besluit gekomen op basis van gegevens waar wij geen weet van hebben? |
Wat er volgens mij zal gebeuren is , in de komende periode, het meer en meer naar boven komen van alle leugens die we te slikken hebben gekregen. De manipulaties van de elite enzovoort.
Ook houdt ik het voor mogelijk dat ze zullen toegeven dat aliens bestaan, maar dat zullen de machtshebbers uiteraard in hun eigen voordeel spinnen. |
Citaat:
Voorts waren maya's zo slecht in voorspellingen dat ze niet eens hun eigen ondergang adequaat konden voorspellen. Mochten ze daadwerkelijk voorspellingen gedaan hebben dan zou ik ze met een korreltje zout nemen. |
Citaat:
Enfin, om even te fantaseren of projecteren van gedachten: Ik verwacht een terugkeer van een buitenaards ras dat ons komt verlichten; ons zeggen hoe het universum nu echt werkt en onze plaats daarin. Daarbij heelder religies opdoekende bv. Een andere mogelijkheid is dat ze ons komen uitroeien omdat we het zo verknoiet hebben duizende jaren opeenvolgende. Zeg het niet zo graag maar kom, dit is een beetje mijn natte droom wel momenteel; een aardse zuivering. Donker he ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be