Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nationale Feestdag - Fete Nationale (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18041)

Hans1 20 juli 2004 22:50

Nationale Feestdag - Fete Nationale

[size=2]Graag wens ik U in naam van de Belgische Unie - Union belge (B.U.B.) en zijn Raad van Bestuur een gelukkige nationale feestdag. Dat de komende maanden in het teken mogen staan van een herwonnen nationale eenheid en fierheid met respect voor de verschillen die de sterkte van ons Land uitmaken !

Volontiers, je vous souhaite au nom du Belgische Unie - Union belge (B.U.B.) et son conseil d'administration une bonne fête nationale. Que les mois suivants puissent servir �* restaurer l'union et la fierté nationales tout en respectant les diversités qui font la force de notre Pays !

Met Belgische groeten,
Salutations belges,

Hans VAN DE CAUTER
[size=2]Nationaal voorzitter - Président national

www.b-u-b.be

[/size][/size]

John Stufflebeam 20 juli 2004 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
[size=2]Graag wens ik U in naam van de Belgische Unie - Union belge (B.U.B.) en zijn Raad van Bestuur een gelukkige nationale feestdag. Dat de komende maanden in het teken mogen staan van een herwonnen nationale eenheid en fierheid met respect voor de verschillen die de sterkte van ons Land uitmaken !

Volontiers, je vous souhaite au nom du Belgische Unie - Union belge (B.U.B.) et son conseil d'administration une bonne fête nationale. Que les mois suivants puissent servir �* restaurer l'union et la fierté nationales tout en respectant les diversités qui font la force de notre Pays !

Met Belgische groeten,
Salutations belges,

Hans VAN DE CAUTER

www.b-u-b.be

[/size][/size]

Flink gezegd Hans.

En nu tandekes poetsen, pyamaake aan, en dodo doen.

En dan mag je morgen weer een ganse dag Belgicistje spelen

Pietje 20 juli 2004 23:05

Citaat:

Met Belgische groeten,
Salutations belges,

Hans VAN DE CAUTER

www.b-u-b.be

[/size][/size]

8) Ook zoveel eh 8) ;-)

pibo® 20 juli 2004 23:05

Citaat:

Met Belgische groeten,
Salutations belges,

Hans VAN DE CAUTER

www.b-u-b.be

[/size][/size]

mijn zwarte vlag hangt al buiten

Foundation 20 juli 2004 23:06

Bij deze is iedereen, ongeacht strekking, geloof, idee, taal, huidskleur,... uitgenodigd om morgen mee te vieren en te genieten van deze feestdag.

Yann 20 juli 2004 23:20

Gelukkige feestdag!

Olivier 20 juli 2004 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Gelukkige feestdag!

"Vanavond" BBQ bij ons, als het weer wil meezitten.

Jazeker 20 juli 2004 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Bij deze is iedereen, ongeacht strekking, geloof, idee, taal, huidskleur,... uitgenodigd om morgen mee te vieren en te genieten van deze feestdag.

Is het daarom dat Hans meteen de duitstalige gemeenschap vergeet in zijn exclusief tweetalige boodschap tot den belzen natie ?

kempenaar 20 juli 2004 23:55

valt er iets te vieren?

Ik ben dan in Nederland, om daar de mensen te vertellen over de nieuwe staat die groeit aan hun zuid grens.

Jazeker 21 juli 2004 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
valt er iets te vieren?

Ik ben dan in Nederland, om daar de mensen te vertellen over de nieuwe staat die groeit aan hun zuid grens.

yes, my brother. testify, testify !!

Spolpoel 21 juli 2004 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
valt er iets te vieren?

Schitterend !:-D

Yann 21 juli 2004 08:37

Hoe en over welke staat gaat het dan? Ik kan er mij zo niet direct één bedenken.

gm10 21 juli 2004 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Flink gezegd Hans.

En nu tandekes poetsen, pyamaake aan, en dodo doen.

En dan mag je morgen weer een ganse dag Belgicistje spelen

ziehier het niveau van de typische flamingant

en dan verwacht jij dat ik een nog kleiner land met jou wil delen
tarara ventje

Spolpoel 21 juli 2004 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ziehier het niveau van de typische flamingant

en dan verwacht jij dat ik een nog kleiner land met jou wil delen
tarara ventje

We verwachten u niet in de onafhankelijke Vlaamse Republiek.
We zijn ervan overtuigd dat u uw meug wel zal vinden in ons buurland, de onafhankelijke Republiek Wallonië. 8)

gm10 21 juli 2004 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
We verwachten u niet in de onafhankelijke Vlaamse Republiek.
We zijn ervan overtuigd dat u uw meug wel zal vinden in ons buurland, de onafhankelijke Republiek Wallonië. 8)

wallonie? een onafhankelijk brussel bedoel je? als ik een gewest wil steunen met mijn belastingsgeld dan is het brussel wel
vlaanderen heeft het toch niet nodig, want zonder brussel en wallonie zal men zooooooooooooooooooooveel beter af zijn :lol:

ON VERRA :mrgreen:

Vlaamse Leeuw 21 juli 2004 09:21

Hoewel ik me niets aantrek van 21 juli. Dit is voor mij een heel gewone dat, mogen de Belgicisten dit gerust vieren van mij.

gm10 21 juli 2004 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Hoewel ik me niets aantrek van 21 juli. Dit is voor mij een heel gewone dat, mogen de Belgicisten dit gerust vieren van mij.

pheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew

wat een pak van mijn hart: WE MOGEN! DRIEWERF HOERA!

Jasper 21 juli 2004 09:35

Hans1,

Dat je de nationale feestdag wil aankondigen, dat is je gegund.

Ik begrijp enkel niet waarom je dit tweetalig doet. Ga je vanaf nu al je postings tweetalig schrijven? En als het u te doen was om de verbondenheid met de franstalige landgenoten te demonstreren, waarom vergeet u dan onze duitstalige landgenoten?

gm10 21 juli 2004 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper
Hans1,

Dat je de nationale feestdag wil aankondigen, dat is je gegund.

Ik begrijp enkel niet waarom je dit tweetalig doet. Ga je vanaf nu al je postings tweetalig schrijven? En als het u te doen was om de verbondenheid met de franstalige landgenoten te demonstreren, waarom vergeet u dan onze duitstalige landgenoten?

stop nu toch eens met die mierenneukerij
flamingant?

Griffin 21 juli 2004 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10
stop nu toch eens met die mierenneukerij
flamingant?

Wat is uw verklaring voor de tweetaligheid van die boodschap dan? Waarom niet drietalig?

Soit, alvast een prettige feestdag! ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be