![]() |
N-VA bashen dag 4: "de nva is plat populisme" di rupo
http://www.knack.be/nieuws/belgie/el...0219263048.htm
Citaat:
|
Ik denk dat Di Rupo zich van jaar vergist heeft, en de verkiezingscampagne een jaar te vroeg heeft opgestart. De lakmoesproef voor de regering moet immers nog komen in 2013. Het kan natuurlijk ook dat Di Rupo zich niet van jaar vergist heeft, en de verkiezingscampagne met voorkennis van zaken net op tijd heeft opgestart. Wetende dat de lakmoesproef van 2013 er te veel aan gaat zijn.
|
Perzik, doe hier vooral mee verder, er was nog iets vandaag, een interview met Lode Wils in 'De Standaard', maar ik kan er niet aan wegens geen abbo. Dus als iemand kan helpen?
|
Vergeet niet dat Di Rupo sinds de verkiezingen van 1999 de feitelijke macht in handen heeft in dat land. Heel lang achter de schermen, sinds een jaar op het voorplan. Hij beseft maar al te goed hoe groot de bedreiging van NVA is voor zijn machtspositie, die er vooral bestaat uit de onderdrukking en onderwerping van de Vlamingen aan zijn wil. NVA kan hieraan een einde maken en tevens ook een einde van het land...
|
Citaat:
Max "Seks dient enkel om zich voort te planten" van Dietsland. |
Tja. Als je zelf niets presteert om mee te pochen moet je wel de oppositie afbreken om kierzers te overtuigen.
Politiek in België... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wordt stilaan duidelijk dat Die Fluppo zeven kleuren str*nt aan het schijten is wanneer hij aan NVA en 2014 denkt. De Vlaamse traditionele partijen doen hier vrolijk aan mee want hun postjes staan ook op het spel.
Tot zover de premier die zichzelf boven het politiek gekonkelfoes stelde, nu neemt hij zelfs het voortouw erin. Het is natuurlijk wel beter dat zoiets vroeg dan laat gebeurt want nu kunnen de mensen het ware gelaat van deze machtswellusteling zien. |
Citaat:
Ik heb dan ook een totaal andere kijk op seksualiteit als fonne of Max. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En dus, drie keren uw tong ronddraaien voordat ge iets zegt en de Caliméro wilt uithangen. Het wordt wat afgezaagd, vindt ge nu zelf niet? |
Citaat:
- "It's the job of the opposition to oppose" NVA is de oppositie remember, ik weet soms is de indruk anders maar hoe zou dat komen? - De premier is de vertegenwoordiger van het hele land, en niet de spreekpop van zijn partij. Politiek 101, maar blijkbaar niet aan jou besteed. - Het valt al bij al nog met met de frequentie van de kritiek van de NVA op de regering. Dit in tegenstelling tot de omgekeerde beweging, waar ten pas en ten onpas mensen uit alle mogelijke kringen kritiek geven op de NVA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Di Rupo, dat is plat populisme. Iedereen die kritiek geeft afdoen als pesters en nooit ingaan op waarom de kritiek fout gaan. Dat is pas populisme. |
Citaat:
N-VA geeft om hun volk en ziet de regering Di Rupo alles kapot maken. Nogal wiedes dat ze verzet bieden. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zomaar wat er uit flappen om er politieke munt uit te slaan, dat heet plat populisme. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be