![]() |
Bert Bibber geschokt door Fourniret.
[font=Times New Roman]Gisteren stond deze topic op koetjes en kalfjes, maar hij was gesloten voor ik er op kon reageren. Ik heb dan maar gevraagd aan de forumgoden of ik hem weer opnieuw mocht beginnen. En dat mocht, waarvoor mijn dank. Ik heb hen wel beloofd te vragen aan de deelnemers, van de discussie hoogstaand en volwassen te houden. Dus jongens, hou het volwassen![/font]
|
Citaat:
|
Ach komaan. Weer zo'n stunt van het koningshuis. Geloof je nu écht dat Bebert met het land en zijn inwoners begaan is? Het zegt al genoeg dat hij zijn vakantie belangrijker vindt dan de regeringsvorming(Hij zette druk op de ketel omdat hij vanavond naar Grace vertrekt en dat toch geen dag kan wachten..). Het koningshuis is Enkel geïnteresseerd in hun jaarlijkse dotatie.
|
Ik ben ook geschokt door Fourniret: wie niet? Ik vond het eerder goedkoop van hem om daarmee te beginnen, omdat ik vermoed dat ze hiermee hun populariteit willen doen opkrikken, zoals ten tijde van Dutroux.
Ik vind trouwens dat Albert II ons geen lessen in waarden en normen moet geven (jarenlange buitenechtelijke relaties, niet-erkend kind, etc...). Afschaffen van zijn eigen functie zou al een begin zijn, om mijn respect te winnen. |
IK volg jullie allemaal :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be