![]() |
België enige Europees land waar helft migranten niet werkt
Citaat:
|
Citaat:
Het begint grappiger en grappiger te worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
zie ook: http://forum.politics.be/showthread....69#post6452769 |
Durft men ook verklaren waarom sommige ethnieen van immigranten generatie na generatie laaggeschoold zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
Van Di Rupo moet je echter niet verwachten dat hij er iets aan zal doen want meer dan de helft van zijn kiespubliek bestaat dergelijke mensen. |
Citaat:
Of anders gezegd, durft men het probleem objectief en van beide kanten benaderen? |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn eigenlijk 2 problemen. - Ons sociaal vangnet is te goed voor iedereen, waardoor er veel profiteurs op af komen. - De mensen die het goed bedoelen en effectief naar hier komen om te werken en een leven op te bouwen worden afgestraft door de werkgevers omdat allochtonen een negatief imago krijgen door degene die profiteren. Als het sociale systeem niet zal veranderen dan blijven er mensen van profiteren en gaat het negatieve beeld niet weg. |
Ik volg een cursus lassen.In mn klas zit een Turk.Geboren in Belgie,56 jaar in Wallonie gewoond.Hij kan goed lassen,en er valt mee te praten.Nadat de leraar iets heeft uitgelegt,komt hij me nog 5x hetzelfde vragen.Hoe gaat deze man ooit in een werkomgeving passen.Als hij niet begrijpt waarvoor een borstel dient.Hij kan goed lassen ,maar het duurt een uur om hem uit te leggen wat hij moet doen.In dat uur had ik het zelf kunnen doen.Wel na een paar cursussen kan hij op pensioen gaan.Welwetende dat de borstels in de hoek van het lokaal staan en dat die dienen om het lokaal te borstelen.Ik verdenk hem ervan hoogintelligent te zijn en extreme domheid te gebruiken om me kwaad te krijgen.
Ik kan het niet meer aan,de volgende keer dat hij me vraagt wat opkuisen betekent ga ik hem moeten doorverwijzen.:? |
Citaat:
Een andere mogelijkheid is natuurlijk dat dat toevallig niet in zijn Koran boekje staat. Maar dan toch blijft hij achterlijk omdat dat het enige is dat hij kent. |
Citaat:
Uiteraard is het volgens de linkiwinkies weer onze fout dat ze dommer zijn en geen Nederlands praten, het lijkt me logisch dat ze zo niet aan het werk geraken. . |
Citaat:
Die post was niet achterlijk, moslim inteelt maakt achterlijk. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men streeft nu eenmaal ook naar een goede verstandhouding op de werkvloer. |
Citaat:
|
Citaat:
Is daar trouwens al een vergelijkende studie over gedaan? Alle hooggeschoolden hebben momenteel moeite om werk te vinden op hun niveau, niet enkel allochtonen. Mijn tandarts is een Irakees en die heeft alvast wel z`n werk. |
Citaat:
Het zou inderdaad wel leerzaam zijn welke nationaliteit van migranten werkloos zijn. Ik denk dat daar weinig Polen bij zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be