Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   electrabel verlaagt prijzen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=180607)

Paultje 12 december 2012 10:54

electrabel verlaagt prijzen

goe bezig zou ik zeggen nu alleen nog onze dievenregering overtuigen de btw te laten zakken naar 6% tenslotte zeggen zij dat het een basisbehoefte is alleen het is wel vreemd dat je luxetaks op een basisbehoefte heft in onze omringende landen ligt dat veel lager misschien iets voor een klacht in straatsburg ?

Boduo 12 december 2012 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paultje (Bericht 6454151)
goe bezig zou ik zeggen nu alleen nog onze dievenregering overtuigen de btw te laten zakken naar 6% tenslotte zeggen zij dat het een basisbehoefte is alleen het is wel vreemd dat je luxetaks op een basisbehoefte heft in onze omringende landen ligt dat veel lager misschien iets voor een klacht in straatsburg ?

Paultje, da's een goed idee. Eens aankaarten bij "Test-aankoop" ?

Freddie 12 december 2012 18:45

Nu nog die distributietarieven drastisch naar beneden!

daiwa 13 december 2012 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paultje (Bericht 6454151)

Het VB is daarvoor en Groen wil daar niet van weten .

subocaj 13 december 2012 06:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 6454794)

Voor Antwerpen en Vlaanderen zou dat moeten kunnen.
N-VA is voor, SPa is voor, CD&V is voor en de liberalen zijn ervoor.
Dus zeg tegen de federale dat je die taksen kunt missen en er is geen reden meer om ze te heffen in Vlaanderen.

Paultje 13 december 2012 07:00

Citaat:

dalen deze niet mee met de electriciteits en gasprijzen of is dat altijd een vast bedrag ? heb ik feitelijk nog nooit op gelet

Paultje 13 december 2012 07:00

Citaat:

dalen deze niet mee met de electriciteits en gasprijzen of is dat altijd een vast bedrag ? heb ik feitelijk nog nooit op gelet

Paultje 13 december 2012 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6455183)
Het VB is daarvoor en Groen wil daar niet van weten .

ja voor groen moet alles geld kosten zoals hun laatste nieuw ideetje om de ring te overkappen als die ooit aan de macht komen zullen we pas weten wat armoede is

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be