![]() |
'Koppel met twee kinderen krijgt 1.000 euro leefloon te weinig'
Ik verslikte me even in mijn koffie toen ik dit zag, snappen die mensen nu écht niet dat dat geld ergens vandaan moet komen?!
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...21211_00398836 |
Een koppel met twee kinderen, waar papa en mama werken, krijgen 2000 euro te weinig.
Volgens mij. . |
Citaat:
Als ik die berichten lees over het "te lage leefloon" dan vraag ik me af waarom mijn vrouw en ik nog gaan werken. |
Niet vergeten dat dat koppel met twee kinderen ook 2x kinderbijslag krijgt. Dat is goed voor zo'n 250 EUR extra denk ik.
Al die uitkeringen doen ons vergeten dat het vroeger anders aan toe ging en dat niemand honger leed of in de straat lag te creperen. Het kan ook anders. En het zal ooit anders MOETEN gaan want de geldkraan ZAL dichtgedraaid worden. |
Te weinig krijgen
Te weinig verdienen Te veel belastingen betalen |
ik krijg niets, moet alleen maar betalen
|
Citaat:
|
Leefloon dient leefbaar te zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg maandelijks ruim 100000000000000000000000 euro minder dan de DAG. Een echte schande.
|
Citaat:
|
Citaat:
Studenten die zogezegd thuis zijn buitengegooid krijgen bovenop hun 725€/maand zelfs nog een studiebeurs. |
Citaat:
Men vergeet de verhoogde kinderbijslag erbij te tellen, evengoed inkomen voor wie van het OCMW leeft wat de staat betaald. Meer mensen activeren, desnoods met bijpassingen zodat die activering binnen hun mogelijkheden blijft, dat haalt mensen uit armoede! |
Citaat:
Ga dan ook rijkelijk leven van 500€ leefloon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die werken verdienen niet genoeg en de sukkelaars met een leefloon moeten daar voor boeten. En er is niemand die hier iets verkeerd mee ziet? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be