![]() |
Fyra is als een trein van de Aldi.
Citaat:
|
Elaba, den Aldi is ne goeie winkel zulle !
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
ik vind dit een belediging voor Aldi. |
So what? Dan moeten we geen kaartjes meer kopen. Gewoon met maaltijdcheques betalen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, reken er maar op dat AnsaldoBreda aan dit contract al een hoop geld verloren heeft, en er zal nog meer volgen. |
Citaat:
Binnenkort zal de NMBS overnemen en,in onderaanneming van Fyra,enkele van die heel oude geelgroene dieselboemeltjes en groene "seventies" wagonnetjes inzetten.Het heeft ook zijn charmes...:twisted: |
Citaat:
Citaat:
Allemaal ellende dus. De NS kent een rijke *kuch* traditie als het gaat om bestellingen van locomotieven en treinstellen. |
1 Bijlage(n)
Het is nog veel erger dan gedacht. Alleen kleine, geblokte passagiers worden toegelaten op die trein. Rijzige mannen en vrouwen mogen er niet op. 8O
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...nstappen.dhtml |
Citaat:
Goed materieel blijkbaar, daar bij AnsaldoBreda |
Citaat:
Misschien is dat hun "businessmodel",middelmatig materiaal in een mooi jasje(Italian Design) verkopen aan lokale vervoersmaatschappijtjes... 3 op 4 "gelanceerde" fyra-treinen komen niet aan in de eindbestemming,nochtans liggen de recentste gevallen van struikroverij in de benelux ,of oorlogshandelingen, al een tijdje achter ons... |
Citaat:
|
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=5pnl1JNhQEw |
Met de wagen sta je op een kleine twee uur in Amsterdam.
't Is maar dat je het weet... Ik die doodskist krijgen ze mij niet. En op die vuile Irisbussen nog minder. Wat een fucking losers.. Elke fucking keer laten die mongolen zich rollen met goedkope brol en bedrijven zonder ervaring ter zake. Het zou allemaal best grappig zijn, moesten wij het gelach niet hoeven te betalen. |
Citaat:
;-) Pittig detail: de huidige CEO van Finmeccanica was in de jaren negentig directeur Verkoop bij Agusta, de huidige CFO was een hoge pief bij de Italiaanse spoorwegen. ;-) Nu, Bombardier en Ansaldo doen zeer graag zaken samen op het vlak van hogesnelheidstreinen.. http://en.wikipedia.org/wiki/Frecciarossa_1000 |
Citaat:
Het notoire filegebied van de Randstad dient dan ook even onder de loep worden genomen, net als de parkeermogelijkheden in de binnenrand... En NSHighspeed is een private onderneming binnen een conglomeraat NS-NMBS en dient met de Fyra dus juist het binnenpompen van belastingsgeld te verminderen. |
![]() |
Citaat:
By the way, de reistijd tussen Brussel-Amsterdam is overgens 2 uur en 1 minuut. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be