|  | 
| 
 Wat is liefde/What is love- de meest gegoogelde vraag ooit Voor mij is liefde een aandoening (ik zeg niet: ziekte) En wat is jouw antwoord? Hier zijn er vijf http://www.guardian.co.uk/commentisf...-five-theories en nog eentje: Citaat: 
  | 
| 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
  | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 DON'T HURT ME, NO MORE Nu serieus, ik volg ongeveer het eerste antwoord uit het artikel. Niet zo lang geleden was er een onderzoek naar de biochemie van de liefde. Bleek dat bij sommige koppels die al lang samen waren, de biochemie nog steeds hetzelfde was als bij koppels die nog in het 'hals-over-kop verliefd' stadium zitten. Dat waren dan ook de koppels die het gelukkigst waren in hun relatie. Of dat nu kwam door hun relatie, of door een gril van de genetica is wel nog de vraag. Voordat ik hierop gewezen wordt: ik zeg hier niet dat andere koppels waarbij dit niet zo is, niet verliefd zijn of niet gelukkig zijn. | 
| 
 Citaat: 
 Voor mij is liefde een langdurige affectieve alliantie. En de tijd is ceremoniemeester. Om nog te vereenvoudigen: een alliantie die de tijd heeft gemaakt. MAAR: beide partijen dienen open te bloeien als persoon. Dat is een heel belangrijk element. Niet de ene die openbloeit ten koste van de andere, maar beide partijen. | 
| 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Het is een mysterie natuurlijk | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Het nieuw lief van Silvio Citaat: 
  | 
| 
 Liefde is geen emotie. Liefde is de universele creatieve kracht van het universum - Michael Roads | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be