![]() |
'De FOD Financiën telt 24.000 persoonlijke printers'
WHAT.THE.FUCK?!
Citaat:
Citaat:
|
Iets te printen ? Ga naar meneerke van den taks
|
Wat is er gebeurd met het paperless office?
|
Citaat:
|
Ik zou niet durven zeggen dat het een illusie is. Ik werk zelf in een multinational waar er op de ganse floor voor 130 personen 1 grote netwerkprinter staat. 15m van mijn plekje :-)
Uiteindelijk raak je er aan gewoon en print je gewoon het hoogstnodige. Iederen heeft wel grote schermen (meestal 2). Ik bemerk ook dat de jongeren onder ons het nog makkelijker hebben om eraan te wennen. De software oplossingen voor grote bedrijven laten nu meestal toe dat je documenten zoals contracten, personeelsfiches, bestekken, ... makkelijk op je scherm kan consulteren en ook bewerken. Bij ons gaat de ganse flow van qoute, goedkeuringen, bestekken, orderdocuments volledig digitaal en dan krijg je mooi een pdf-je toegestuurd dat je forward naar je klant en ondertekend en ingescand via email terugkrijgt. ... Een illusie zeg je? |
Citaat:
|
Citaat:
Die persoonlijke printer voor elke werknemer was een eis van de vakbonden. Controle op het gebruik is er nooit geweest. En dan moet ge weten dat het over laserprinters gaat he, geen goedkope inkjetjes. Citaat:
|
Citaat:
|
Zou men ook eens kunnen nagaan hoeveel van die 24000 printers er effectief nog bij Financiën staan? Ik kan me inbeelden dat al die hardwerkende ambtenaren van financiën als ze thuis nog wat onbetaald overwerk doen eens een printer mee naar huis nemen om daar verder te werken en die dan thuis vergeten. Het zou zonde zijn dat men door zo ee nvergetelheid nog meer printers moet kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inktpatronen zijn duurder dan Laser-toners. |
Citaat:
|
Binnenkort op een tweedehandsverkoopsite:
overheid verkoopt printers Prijs (alles in 1) per opbod :lol: of Zien = kopen :? Stel dat uw computer deze niet aankan (sluiten) :? ?? Ben je mooi genaaid !!!! |
24000 persoonlijke printers...of...er werken daar minstens 24000 mensen die zo speciaal zijn dat ze ,zeer discreet ,werk-gerelateerde informatie moeten kunnen afdrukken....
Waarom geloof ik ook niet dat die 24000 printers effectief te vinden zullen zijn op FOD Financien? Terwijl de "belastingsplichtige" de laatste 8 jaar zijn papieren belastingsaangifte massaal dumpt voor de (veel handiger...) e-versie, drukt "uw belastingscontroleur ten burele" die dan zelf maar af op papier of wat? Het ergste is dan waarschijnlijk nog dat die dingen GEKOCHT zullen zijn,en inmiddels verouderd...en op geen enkele manier "af te schrijven"......:evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be