![]() |
Ook bij ons gaat nieuws achter een betaalmuur verdwijnen
http://www.demorgen.be/dm/nl/5403/In...taalmuur.dhtml
Het was uiteraard onvermijdelijk,we kopen steeds minder gedrukte media,en al zeker geen gazetten en we betalen de uitgevers niet voor het lezen van nieuws op hun sites. Alleen vrees ik dat ze hier,in Belgie weer "apart" moeten doen en aldus de problemen nog verergeren. In plaats,zoals blijkbaar reeds in Midden-Europa zou bestaan(ik moet dat nog eens uitzoeken) een registratie en betaling te vragen waarna je toegang krijgt tot alle nieuwssites van alle kranten zoals het U schikt zou men hier een registratie en betaling vragen,en dan eventueel nog extra betalingen afhankelijk van waar je naar kijkt..... Het is duidelijk het ontwerp van een "commissie"....... Misschien moet ik dan maar Pools gaan leren....als er dan toch betaald moet worden...:| |
Als er betaald moet worden voor nieuws, dan zal ik dat wel in het buitenland doen. Voor de Belgische versie van nieuws betalen lijkt me wat te onnozel.
|
Betalen voor nieuws? Nooit!
|
Een idee die sowieso gedoemd is om te mislukken. Gelukkig maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Betalen voor internetkranten ????
ZONDER reklame , kan ik nog begrijpen !! Maar .... MET reklame = NIET betalen !!!! Als reklame als inkomen geldt , waarom dan moeten nog abonneren ?? IK vind datzelfde ook bij BETAAL TV !! m.a.w. , laat de reklame maar staan !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
we zullen zien hoe het loopt, maar stel dat het pure nieuws zoals dat van pakweg Belga komt, gratis blijft en dat de duiding betalend wordt, zie ik geen onoverkomelijke problemen. Ook de New York Times is gedeeltelijk betalend, net zoals hier de Tijd. |
Citaat:
Als ze zeggen je moet betalen, ok, dan blijf ik weg. Het is of profiteren van mijn aanwezigheid ofwel me laten betalen zonder de reclame, maar zeker niet alle twee. |
Citaat:
dat zijn commerciële bedrijven, ze mogen hun eigen beleid voeren, we zullen later wel zien of het haalbaar blijft. |
Jammer, maar onvermijdelijk. Een som betalen voor een enkel artikel is echter wel hilarisch, dat gaat echt goed lopen. :rofl:
|
Citaat:
maar als het een Belgisch compromis wordt.... |
Citaat:
|
Ik betaal als abonnee van De Standaard, en ik vind tot op heden dat ik er waar krijg voor mijn geld.
. |
Citaat:
goed, dat dit niet kon blijven duren, was al lang duidelijk. We zullen wel zien wat het geeft. |
Citaat:
|
"Druk op de rode knop als u het nieuws wil zien"
Wenst u te betalen via: 1. een overschrijving (u kan aanspraak maken van zodra de batling bij ons binnen is) 2. Creditcard 3. Paypal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be