Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Na Schotland en Catalonie waarom zou Vlaanderen niet volgen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=180715)

Salvadorii 14 december 2012 18:17

Na Schotland en Catalonie waarom zou Vlaanderen niet volgen?

Waarom zouden ze bij ons anders zijn en geen meerderheid geven aan diegenen die onafhankelijkheid willen?

Ik ben benieuwd wat voor een gezever onze Belgicystische kankers en anderen zullen voorleggen. Wie zich afrukt op visies van zever, gezeverij en nog wat meer zever, spuugsel en salivaten kan beter zich abonneren op deze draad.

Belgie is veel nadeliger voor Vlaanderen dan Spanje voor de Catalanen of het VK voor de Schotten, of zelfs de EU voor de Engelsen of n'importe qui.

En in tegenstelling tot de de Catalanen en Schotten zijn wij Vlamingen een meerderheid.

Maar lieg gerust verder, dead-enders, ik heb niet liever dan een verse oogst leugens aan een disectie te kunnen onderwerpen...

:-D

peter1962 14 december 2012 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6456844)
Waarom zouden ze bij ons anders zijn en geen meerderheid geven aan diegenen die onafhankelijkheid willen?

Ik ben benieuwd wat voor een gezever onze Belgicystische kankers en anderen zullen voorleggen. Wie zich afrukt op visies van zever, gezeverij en nog wat meer zever, spuugsel en salivaten kan beter zich abonneren op deze draad.

Belgie is veel nadeliger voor Vlaanderen dan Spanje voor de Catalanen of het VK voor de Schotten, of zelfs de EU voor de Engelsen of n'importe qui.

Maar lieg gerust verder, deadenders, ik heb niet liever dan een verse oogst leugens aan een disectie te onderwerpen...

Na een maand afwezigheid hier op het forum is de gretigheid blijkbaar heel groot...
En aan het taalgebruik te zien is de fles jenever al minstens half leeg... Santé :lol:

eno2 14 december 2012 18:38

Er is nog geen sprake van meerderheid. Je bedoelt misschien een referendum?

Bolleke Wol 14 december 2012 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6456844)

En in tegenstelling tot de de Catalanen en Schotten zijn wij Vlamingen een meerderheid.

Maar lieg gerust verder, dead-enders, ik heb niet liever dan een verse oogst leugens aan een disectie te kunnen onderwerpen...

De dag dat de Vlamingen met tenminste tienduizend man kunnen betogen, dan kunnen we beginnen klappen.

Die Vlamingen zullen echter nog geen 5000 bijeen krijgen voor een betoging, laat staan een brede basisbeweging uitbouwen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be