![]() |
busabonnement
Negerin die voor mij stond :32 euro voor een jaarabonnement
negerin : totaal Nederlands onkundig integratie : 0 procent belastingen : 0 (leefloon) Ik voor mijn kinderen : 175 euro per kind ik : spreek de taal integratie: 100 procent belastingen ca. 25000 euro per jaar Een mens krijgt daar toch stenen kloten van. PS : negerin woont hier al meer dan 10 jaar en nog steeds geen bakkes Nederlands. |
Leve de multicul en het profitariaat!
Laat ze nog maar met een paar 10.000 meer binnen komen zodat ze ons volledig sociaal zekerheidsstelsel naar de kloten kunnen helpen. Eigenlijk zijn we gewoon domme Vlamingen die het allemaal braafjes blijven tolereren. |
De vier �* zeven kinderen van de negerin: 25 euro per jaar voor het busabonnement.
Treinreizen: - 50% aan de kassa, binnenbrengen bij ocmw onder het mom van culturele uitstap: gratis Bioscoop- en pretparkbezoeken, voor jou �* rato van 10 �* 30 euro per persoon, voor haar: ocmw, valt onder culturele verrijking: volledig terugbetaald. Ziektekosten incluis gebeugel en geblokjes, logopedie, kinesistherapie, osteopathie, acupunctuur, chiropraxie, pedicuur, IVF indien nodig, borstvoeding geven aan huis, bekkenbodemrevalidatie en -tig spoedbezoekjes met de kinderen die ergens tegen gelopen zijn of zich even bezeerd hebben: god weet wat het nog allemaal is: rekeningen afgeven bij ocmw: gratis. (Beugel en blokjes voor mij, geen leefloner, geen enkel inkomen: 2600 euro. Medische kosten vorig jaar voor mij, uit eigen zak te betalen (incluis medicijnen) slordige 1200 euro.) ... |
Citaat:
Een kennis van een tante , woont al dik 47 jaar in Vlaanderen , niet zo ver van ons wonende , komt van een Brusselse vlaamstalige gemeente , spreekt geen enkele letter Nederlands !!!! De persoon in kwestie is zelfs extreem Franskiljon !!!! Ze is Belgisch van de geboorte , haar & onze familie , wij wonen al in Belgie , sinds de onafhankelijkheid , en ook al wat eerder !! :) |
Citaat:
Betreft de lijn, die halen maar 14% inkomsten uit tickets, ik vraag me af waarom niet iedereen gratis mag met de bus, je spreekt een km vergoeding af en laat kleine en grote bedrijven de routes open houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem zit bij beleidsmakers die veel te ver van de realiteit staan. Ik vermoed dat bij de laatste regularisatie veel Afrikaanse illegalen zaten. Anderen verkregen verblijfsrecht, omdat ze trouwden met een Belg en na verloop van tijd ook vaak scheiden. In ieder geval zijn er erg veel migranten met verblijfstatuut wat aan gezinshereniging heeft gedaan, door de veranderde wetgeving van september vorig jaar is dat wel moeilijker geworden, maar ondertussen zijn er al veel veel mannen, kinderen uit zwart Afrika gekomen en vanaf het moment dat voet op deze bodem gezet wordt, kost dat geld. Aan aangepaste scholing, taallessen, integratie en arbeidsbemiddelling. Die maatregels worden, net zoals voordelen voor bepaalde groepen zwakkeren bij het openbaar vervoer gemaakt door het beleid met de beste bedoelingen. Maar door de constante instroom van zwakkeren verkleuren die groepen steeds sneller en meer. Tel daarbij hun grotere aangroei in aantal kinderen. Daar hoef je geen dure studie tegenaan te gooien, een middagje ziekenhuis, vakbond, ocmw en een school volstaan. Met merendeel van "klanten" is een gekleurde oververtegenwoordiging die door allerlei sociale voordelen, veel minder betaald of meer krijgt, dan wie werkt, belasting betaald en niet recent via een of ander sociaal voordeel, geholpen wordt. Dat leidt tot gemor, zoals dat van u, wat ik goed begrijp. Maar daarom is die mevrouw nog geen" negerin" die u ergens van berooft. Dat doen onze beleidsmakers. Hopelijk vergeet u dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Her wordt duidelijk gemaakt dat aansporen om nederlands spreken helaas de problemen van de immigratie niet oplost.
Vanaf minuut 14:45 kopspijkers slaan: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...5677/1.1505592 |
Citaat:
"Nederlands is niet nodig. Om iedereen zijn eigenheid te laten bewaren moeten zij hun taal blijven spreken en wij zullen ons met geld en middelen wel aanpassen om hen te begrijpen." |
Heb je gehoord wat ze zei, en dat werd dan nog eens in het journaal herhaald.
Nederlands als tweede taal. Als TWEEDE TAAL!!! :D LOOOOOOOL! Daarbij viel me op dat die nieuwe zichzelf constant tegensprak en wel heel bitsig deed richting de sympathie uitstralende Homans: K:"oh en uw tekst over discriminatie!!!" "Geef mij uw bestuursakkoord hier! Zal ik hem hier voorlezen misschien???" En Homans zo van euh ja, wij zijn tegen discriminatie, wat is daar mis mee? "Oh ja best het staat in de grondwet! Het zou er nog aan moeten mankeren!!!" En dan nog, u gaat er blijkbaar vanuit dat er gediscrimineerd wordt (zegt ze tegen Homans). "ik ga er niet vanuit dat a priori werknemers discrimineren!!!" (waarom moet dat dan volgens haar per se in het akkoord). "maar het gebeurt wel!!" (ahja ...) "en u haalt geen concrete punten aan om het te voorkomen!!!" (neen wat moeten ze doen, het staat in de grondwet, d'uh :? - bij iedere sollicitatie nagaan of men wel de voorkeur gegeven heeft aan de competentste nieuwkomer ofzo?). |
Citaat:
Maar het zou inderdaad een/de oplossing zijn 8O :icecream: 8O , wij passen ons aan aan de (im)migranten & illegalen , en de integratie is per definitie gelukt ==> :mrgreen: m.a.w. , Politiekers zijn poliZEIKERS met een politiCK !!!! |
Vrouwen met lang haar ??
|
Citaat:
Weer een geval van parasitariaat dus. |
Citaat:
Dat gaat nogal files geven aan de verkooppunten... |
Citaat:
|
Citaat:
Delen van de Saoudi-Arabische sociale wetgeving bijvoorbeeld. Of de Thaise wetgeving ivm verwerven van eigendommen. Of de immigratiewetten van Australië/Noorwegen enzoverder. En wat BonBon ook aangeeft, waarom nog moeite doen om voor de paar volle pot betalers een ticketverkoop te regelen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be