Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kanker (https://forum.politics.be/showthread.php?t=180766)

Nietzsche 16 december 2012 00:29

Kanker

Beste politics.be vrienden.

Ik heb al een tijdje last van mijn ene tepel, en hij is ook erg dik vergeleken mijn andere tepel.

Nu heb ik opgezocht, hoe een tumor bij je tepel er precies uit ziet. En het lijkt er echt sprekend op. Dus ik vroeg mij af, of jullie behulpzame en schattige mensen mij tips en advies zouden kunnen geven.

Dit is dus het heeft nietzsche kanker ja of nee, spel.

Let the game begin.

Koenraad Noël 16 december 2012 00:30

Afsnijden.

Groentje-18 16 december 2012 00:39

Kalm blijven.
Je bent mannelijk en bij mijn weten erg jong. De kans lijkt me zeer klein.
Er zijn allicht 101 afwijkingen die zich daar kunnen voordoen denk ik. En zelfs al is er een zwelling of een eventuele tumor dan is hij daarvoor nog niet kwaadaardig.

Wat je moet doen, is maandag langsgaan bij je huisarts die spreekuur heeft en zijn advies vragen.
Indien hij geen uitspraak kan doen zal hij je doorverwijzen.

Hoe dan ook ga je met ieder medisch probleem wat langer duurt en je doet twijfelen best naar je huisarts, dat is tenslotte vrij betaalbaar en toegankelijk in dit land voor de meesten onder ons.
Maar dat je een ernstige ziekte hebt lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Succes en probeer te ontspannen door ergens anders aan te denken!

Nietzsche 16 december 2012 00:49

Sommige mensen beweren dat het een vetbuisje is onder mijn tepel. Maar ik ben echt totaal niet dik, het lijkt mij dus sterk dat dat het is.

giserke 16 december 2012 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6458088)

Ik heb al een tijdje last van mijn ene tepel, en hij is ook erg dik vergeleken mijn andere tepel.

Nu heb ik opgezocht, hoe een tumor bij je tepel er precies uit ziet. En het lijkt er echt sprekend op. Dus ik vroeg mij af, of jullie behulpzame en schattige mensen mij tips en advies zouden kunnen geven.

Let the game begin.

Wat kom je uw tijd verliezen hier op het forum? 8O
Ga naar de dokter!

Nietzsche 16 december 2012 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6458106)
Wat kom je uw tijd verliezen hier op het forum? 8O
Ga naar de dokter!

Ik kan nu moeilijk naar de dokter.

manta 16 december 2012 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6458109)
Ik kan nu moeilijk naar de dokter.

Tja, op ne zondag is da ni evident... Dan ga je morgen hé.;-)

schaduw 16 december 2012 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6458088)

Let the game begin.

Ik heb dat ook gehad toen ik jong was en nog vele jeugdvrienden. Het is iets met hormonen ofzo. Tegenwoordig denken mensen blijkbaar onmiddellijk aan levensbedreigende ziekten. Bij ons was het enige dat bij ons opkwam : bij mij is het precies één frank- haha bij is het maar nen halve - hehe, bij den dikke zijn het twee stukken van twintig op elkaar -... Als je echt ongerust bent kan je de sociale zekerheid afrippen en het laten onderzoeken. Je hoort tenslotte perfect te zijn dezer dage.

Nietzsche 16 december 2012 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaduw (Bericht 6458176)
Ik heb dat ook gehad toen ik jong was en nog vele jeugdvrienden. Het is iets met hormonen ofzo. Tegenwoordig denken mensen blijkbaar onmiddellijk aan levensbedreigende ziekten. Bij ons was het enige dat bij ons opkwam : bij mij is het precies één frank- haha bij is het maar nen halve - hehe, bij den dikke zijn het twee stukken van twintig op elkaar -... Als je echt ongerust bent kan je de sociale zekerheid afrippen en het laten onderzoeken. Je hoort tenslotte perfect te zijn dezer dage.

Een dikkere tepel door de hormonen, heb ik al gehad. Vandaar dat ik mij nu zorgen maak.

Rollercoaster 16 december 2012 10:47

Ingetrokken tepels, abnormaal vochtverlies uit de tepels, bloedverlies uit de tepels, harde knobbels in een borst zijn allemaal zaken die nader moeten bekeken worden.
Als je ongerust bent, ga je best zo snel mogelijk naar de huisarts.
Niet wachten of uistellen want van uitstel komt alleen maar afstel...
Veel succes ermee!

Raf 16 december 2012 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6458246)
Ingetrokken tepels, abnormaal vochtverlies uit de tepels, bloedverlies uit de tepels, harde knobbels in een borst zijn allemaal zaken die nader moeten bekeken worden.
Als je ongerust bent, ga je best zo snel mogelijk naar de huisarts.
Niet wachten of uistellen want van uitstel komt alleen maar afstel...
Veel succes ermee!

"Uistellen"?

Rollercoaster 16 december 2012 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6458260)
"Uistellen"?

Gij verdiend een ui in uw kont! ;-)

Raf 16 december 2012 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6458311)
Gij verdiend een ui in uw kont! ;-)

Uw ongezonde interesse in mijn achterste baart mij zorgen... Ik zou dat bezoek aan je pastoor niet te lang meer uistellen, als ik jou was...

schaduw 16 december 2012 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6458232)
Een dikkere tepel door de hormonen, heb ik al gehad. Vandaar dat ik mij nu zorgen maak.

Dan ga je naar de dokter beter dan hier of op gezondheid.be jezelf ongeruster te maken of erger nog, gerustgesteld te worden ;-)

Nietzsche 16 december 2012 14:23

Naja, ik heb dus een afspraak gemaakt met de huisarts. IK moet morgen ochtend langskomen.

Ik had zo,n lief vrouwtje aan de telefoon, die mij heel schattig gerust probeerde te stellen *ik snap dat u geschrokken bent, meneer*.

Nu maar hopen, dat ze een lekkere milf is.

bartelx 16 december 2012 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6458524)
Naja, ik heb dus een afspraak gemaakt met de huisarts. IK moet morgen ochtend langskomen.

Ik had zo,n lief vrouwtje aan de telefoon, die mij heel schattig gerust probeerde te stellen *ik snap dat u geschrokken bent, meneer*.

Nu maar hopen, dat ze een lekkere milf is.

Met uw hormonen zit het wel snor precies.

Nietzsche 16 december 2012 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartelx (Bericht 6458526)
Met uw hormonen zit het wel snor precies.

Valt wel mee, ik wil alleen niet dat een lelijk wijf aan mijn tepel zit.

Raf 16 december 2012 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6458528)
Valt wel mee, ik wil alleen niet dat een lelijk wijf aan mijn tepel zit.

En een mooie man?

Rollercoaster 16 december 2012 15:55

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6458325)
Uw ongezonde interesse in mijn achterste baart mij zorgen... Ik zou dat bezoek aan je pastoor niet te lang meer uistellen, als ik jou was...

Deze?

Bijlage 88566

Raf 16 december 2012 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6458644)

Hmmm... Als d�*t uw pastoor is, kan ik uw uistel begrijpen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be