![]() |
Innesto en high potentials ?
Innesto en high potentials !!
Die begrippen, en nog ander dergelijk goeroe- en management-woorden, daar zitten de kiezers op te wachten !! Daar zitten de gewone simpele, maar vele in aantal, leden van de tsjeven op te wachten !!! Overlopen naar de nva zie ik de kiezers nog wel doen. En ook een paar gretige "mandatarissen". De leden en militanten niet zoveel. Die zullen zich beperken tot afhaken. Wat een verhaal, dat sprookje van Beke !! . |
Ik hoop uit het diepst van mijn hard dat Ingrid Lieten en Kris Peeters de overstap maken naar de N-VA. Die twee zijn tenminste capabel.
|
Citaat:
Eénoog in het land der blinde sossen? |
Citaat:
|
Citaat:
Wilt gij de N-VA kapot ? |
GVD Hilde Crevits bedoelde ik. Dieje wat ons snelwegnetwerk wat meer op duits niveau brengt, eens durft investeren in structurele oplossingen.
Laat die Lieten inderdaad waar ze zit. |
Citaat:
uw vergissing heeft mij een minuut lang krampen bezorgd in mijn darmstelsel hoor. Maar ik wou even terug naar het onderwerp van de draad: hoe wereldvreemd moet ge zijn als politieker om zo van die elitaire begrippen te hanteren om ... een volkspartij te willen worden. (trachten ze te imiteren dat af en toe een Latijnse spreuk grappig kan zijn, als het komt van iemand die dat op het lijf geschreven is .. Copycat-pruts?) . |
Ik denk dat Beke naar N-VA komt, zijn latijn begint te lijken op dat van Bart.
Binnenkort latijn als voertaal in Vlaanderen. Jippie!!! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of mag latijn enkel gebruikt worden door N-VA historici en burgemeesters van Antwerpen? Ab uno disce omnes! |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Goei vraag, eigenlijk wel. Weet gij het ? . |
Citaat:
Ik weet het niet. |
Ze kunnen heruitvinden met nieuwe wijnstokken al wat ze willen, hun probleem is geloofwaardigheid, zo simpel is het. De Cd&V heeft als bijkomend probleem dat hun 'natuurlijke' achterban aan het uitsterven is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht direct : Wat hebben ze nu als woord uitgevonden!!".
Beke legde gewillig uit wat het betekende,maar kunnen ze , als ze willen een boodschap , een visie uitdragen, niet gewoon een veelzeggend woord in het Nederlands verzinnen?? Wereldvreemde mensen dus, die zelfs hun motto moeten uitleggen omdat de mensen zelfs dat niet begrijpen!! Als hun nieuwe boodschap even onbegrijpelijk zal zijn, dan kunnen we een totaal nutteloze operatie verwachten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be