Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Theo Francken haalt nu toch fratsen uit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=180809)

giserke 17 december 2012 16:55

Theo Francken haalt nu toch fratsen uit

Een uitgeprocedeerde illegaal, die uitgewezen wordt, moet een GAS boete betalen van 200€.
Wat gaan die gasten zeggen? "Ga je me het land uitzetten als ik niet betaal?"

http://www.standaard.be/artikel/deta...21217_00404869

fox 17 december 2012 17:24

Theo Francken is een kalf, veel meer valt er over die jongen niet te zeggen.

Bollywood 17 december 2012 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6460029)
Een uitgeprocedeerde illegaal, die uitgewezen wordt, moet een GAS boete betalen van 200€.

Wordt directe inning dus dokken en buiten en indien ze terugkeren en opgepakt worden, nog eens 200 euro...

giserke 17 december 2012 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood (Bericht 6460067)
Wordt directe inning dus dokken en buiten en indien ze terugkeren en opgepakt worden, nog eens 200 euro...

Directe inning? Hoe gaan ze dat doen als de persoon in kwestie zegt: neen
Of als de persoon in kwestie geen 200€ kan betalen.

Gaan ze zeggen "pasop of we houden je heir nog wat langer?"

Die uitlaat van Francken is een blunder.

C uit W 17 december 2012 17:45

Groot gelijk, die mannen pakken waar het pijn doet, het geld.
Daarom zitten ze hier.

peter1962 17 december 2012 17:45

Giserke, Fox, het strekt jullie tot eer dat je ook vanwege een politicus van eigen strekking een stommiteit kunt erkennen. Er zijn er hier vrij veel die daar kunnen van leren. (idem zo bij alle partijen hoor)

fox 17 december 2012 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6460097)
Giserke, Fox, het strekt jullie tot eer dat je ook vanwege een politicus van eigen strekking een stommiteit kunt erkennen. Er zijn er hier vrij veel die daar kunnen van leren. (idem zo bij alle partijen hoor)

Francken is geen politicus van mijn strekking. Francken behoort immers tot de strekking van de complete nitwits. Dat die stoemelings bij de N-VA terechtgekomen is kan zijn, maar dat ze hem meer dan een partijlidkaart gegeven hebben is mij een compleet raadsel aangezien die man het talent van het gemiddelde gemeenteraadslid van zichem-zussen-bolder niet weet te overstijgen.

peter1962 17 december 2012 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6460103)
Francken is geen politicus van mijn strekking. Francken behoort immers tot de strekking van de complete nitwits. Dat die stoemelings bij de N-VA terechtgekomen is kan zijn, maar dat ze hem meer dan een partijlidkaart gegeven hebben is mij een compleet raadsel aangezien die man het talent van het gemiddelde gemeenteraadslid van zichem-zussen-bolder niet weet te overstijgen.

:lol:

subocaj 17 december 2012 18:20

Citaat:

Soort zoekt soort.

giserke 17 december 2012 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6460135)
Soort zoekt soort.

Je zou best een toontje lager zingen, want je maakt je belachelijk.

Tamam 17 december 2012 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6460064)
Theo Francken is een kalf, veel meer valt er over die jongen niet te zeggen.

2

Nvalid 17 december 2012 18:51

hilarisch...lijkt wel een domme belgenmop

mvd 17 december 2012 18:52

Citaat:

Met enige zin voor overdrijving... :roll:

Amon_Re 17 december 2012 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6460029)

Meh... Den OCMW betaald dat wel... Voor de rest is dit het meest idiote die ik de laatste tijd al gehoord heb...

Tommm 17 december 2012 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6460097)

Inderdaad, chapeau.(zonder sarcasme)

Demper 17 december 2012 23:06

Toch opletten met die taal he.
GAS-boetes en asielzoekers...
Den Dolf...

cookie monster 17 december 2012 23:27

Beseffen diegene die de gasboetes hebben uitgevonden ,
wat zo'n gasophoping als resultaat geeft ??

andev 18 december 2012 01:53

Citaat:

Het N-VA-Kamerlid wijst er op dat de mogelijkheid voor zo'n boete voorzien is in de Vreemdelingenwet en dat een en ander al in een koninklijk besluit is gegoten. ‘Bovendien heeft het Europees Hof van Justitie vorige week geoordeeld dat het mag. Maak er nu gewoon werk van', luidt zijn oproep.

Francken beseft dat niet alle illegalen in ons land zo'n boete meteen kunnen ophoesten, maar ziet er vooral een signaal in naar het buitenland dat België illegaliteit wel degelijk beteugelt. ‘De mogelijkheid bestaat overigens in het overgrote deel van de Europese landen', voegt hij er nog aan toe.
Wanneer ik dat eventjes herlees is het Europees Hof van Justitie ook bevolkt met onnozelaars. En wie heeft die Vreemdelingenwet in elkaar geknutseld? En het overgrote deel van de Europese landen hebben ze ook niet allemaal op een rij...
Raar,raar,raar...

Zucht 18 december 2012 02:03

Verhofstadt heeft Sabena gered
Dehaene heeft de staatsschuld weggewerkt
L. Toback heeft de TGV tegengehouden.
Het zal dus zo zijn dat we in een fratsocratie leven.

subocaj 18 december 2012 06:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6460152)
Je zou best een toontje lager zingen, want je maakt je belachelijk.

Je wilt het niet horen, zelfs niet 2 tonen lager.
Zijn we hier niet op dit forum om ons belachelijk te maken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be