![]() |
Laatste zitting - Janssens wil geen dankwoord
http://www.standaard.be/artikel/deta...21217_00405872
De sfeer was precies een beetje zuur... Is het zo erg om bedankt te worden? En is het ook niet de gewoonte dat de nieuwe burgemeester meer krijgt toegewenst door zijn voorganger dan een fijn eindejaar? |
Hij moest snel weg.
Hij had nog een "rendez-vous" met Gene Bervoets. |
Citaat:
|
Citaat:
Als rood en groen in Antwerpen hadden ingezien dat er al decennia een de facto rechtse meerderheid was, en dus een iets meer centrumbestuur hadden uitgevoerd, had dit niet zo'n oorlogsverkiezing hoeven te worden. Had PJ de laatste 10 jaar wat beter gespeeld zat hij nog altijd op die stoel, gesteund door de N-VA. Oftewel, wie z'n gat brandt, moet op de blaren zitten. |
Ik heb op het werk ook al collega's op die manier op pensioen weten gaan. Ze zeggen dan "niet te veel tamtam, en feestjes is niet nodig."
Wat ze meestal bedoelen is altijd hetzelfde: "Ik weet dat jullie mij eigelijk liever kwijt dan rijk zijn. De meesten kunnen mijn gezicht niet eens zien. Ik heb geen zin om de hele dag de schijnheilige te gaan uithangen en dan moeten jullie ook niet hypocriet komen vertellen hoe tof jullie het wel niet vonden." In het aantwareps: "vertrokke gelak nen dief in de nacht" |
Citaat:
|
Eindelijk zijn we van deze loser en verzuurde sos verlost!
Hij heeft ondertussen ook laten weten dat hij niet meer in de gemeentepolitiek actief zal zijn. Het ware beter geweest als hij geen enkel politiek mandaat meer op zich nam. Wat een slechte verliezer! Bye bye loser! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Patrick Janssens, bijgenaamd de Zwoerd van Antwerpen, mag nu rustig zijn boeltje pakken. :lol:
|
1 Bijlage(n)
Mocht hij het karakter van De Schoof hebben, hij zou dit gezegd hebben:
|
Een verdiend afscheid.
Dag petrik, dag zuur gezicht. |
Citaat:
|
Hij kan samen met Caroline Gennez een smeekbede gaan brengen in Lourdes.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan vragen ze zich af waarom ze zo zwaar verloren op 14/10. :roll: |
Citaat:
Zoals het hoort dus. |
Daaaaaaaaaaaaaaaag pètrick. :cheer:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be