Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2012 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=221)
-   -   Laatste zitting - Janssens wil geen dankwoord (https://forum.politics.be/showthread.php?t=180826)

respublica 17 december 2012 23:40

Laatste zitting - Janssens wil geen dankwoord

http://www.standaard.be/artikel/deta...21217_00405872

De sfeer was precies een beetje zuur... Is het zo erg om bedankt te worden? En is het ook niet de gewoonte dat de nieuwe burgemeester meer krijgt toegewenst door zijn voorganger dan een fijn eindejaar?

Demper 17 december 2012 23:51

Hij moest snel weg.
Hij had nog een "rendez-vous" met Gene Bervoets.

fonne 17 december 2012 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6460505)
Hij moest snel weg.
Hij had nog een "rendez-vous" met Gene Bervoets.

Of hij moest nog rap naar Sint-Truiden natuurlijk.

Effect 18 december 2012 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 6460492)

De sfeer was precies een beetje zuur... Is het zo erg om bedankt te worden? En is het ook niet de gewoonte dat de nieuwe burgemeester meer krijgt toegewenst door zijn voorganger dan een fijn eindejaar?

Hij heeft wind gezaaid, zo oogst hij ook storm. Slechte verliezer.

Als rood en groen in Antwerpen hadden ingezien dat er al decennia een de facto rechtse meerderheid was, en dus een iets meer centrumbestuur hadden uitgevoerd, had dit niet zo'n oorlogsverkiezing hoeven te worden. Had PJ de laatste 10 jaar wat beter gespeeld zat hij nog altijd op die stoel, gesteund door de N-VA. Oftewel, wie z'n gat brandt, moet op de blaren zitten.

Travis66 18 december 2012 08:39

Ik heb op het werk ook al collega's op die manier op pensioen weten gaan. Ze zeggen dan "niet te veel tamtam, en feestjes is niet nodig."
Wat ze meestal bedoelen is altijd hetzelfde: "Ik weet dat jullie mij eigelijk liever kwijt dan rijk zijn. De meesten kunnen mijn gezicht niet eens zien. Ik heb geen zin om de hele dag de schijnheilige te gaan uithangen en dan moeten jullie ook niet hypocriet komen vertellen hoe tof jullie het wel niet vonden."

In het aantwareps: "vertrokke gelak nen dief in de nacht"

Tommm 18 december 2012 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 6460492)

Goh, die man heeft emoties, naar de brandstapel er mee!

Rollercoaster 18 december 2012 09:05

Eindelijk zijn we van deze loser en verzuurde sos verlost!
Hij heeft ondertussen ook laten weten dat hij niet meer in de gemeentepolitiek actief zal zijn. Het ware beter geweest als hij geen enkel politiek mandaat meer op zich nam.
Wat een slechte verliezer! Bye bye loser!

Tommm 18 december 2012 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6460652)
Eindelijk zijn we van deze loser en verzuurde sos verlost!
Hij heeft ondertussen ook laten weten dat hij niet meer in de gemeentepolitiek actief zal zijn. Het ware beter geweest als hij geen enkel politiek mandaat meer op zich nam.
Wat een slechte verliezer! Bye bye loser!

:lol: En jij spreekt over verzuurd?

Rollercoaster 18 december 2012 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6460671)
:lol: En jij spreekt over verzuurd?

Nee, waarom zou ik verzuurd zijn? Het zijn uitingen van emoties die ik voel ;-). Opluchting dat die sos met zijn bende van het toneel verdwenen is.

Effect 18 december 2012 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6460638)
Ik heb op het werk ook al collega's op die manier op pensioen weten gaan. Ze zeggen dan "niet te veel tamtam, en feestjes is niet nodig."
Wat ze meestal bedoelen is altijd hetzelfde: "Ik weet dat jullie mij eigelijk liever kwijt dan rijk zijn. De meesten kunnen mijn gezicht niet eens zien. Ik heb geen zin om de hele dag de schijnheilige te gaan uithangen en dan moeten jullie ook niet hypocriet komen vertellen hoe tof jullie het wel niet vonden."

In het aantwareps: "vertrokke gelak nen dief in de nacht"

Zo zie ik het ook ja.

vrijevlaming 18 december 2012 10:15

Patrick Janssens, bijgenaamd de Zwoerd van Antwerpen, mag nu rustig zijn boeltje pakken. :lol:

De schoofzak 18 december 2012 10:33

1 Bijlage(n)
Mocht hij het karakter van De Schoof hebben, hij zou dit gezegd hebben:

Vette Pois(s)on 18 december 2012 11:02

Een verdiend afscheid.

Dag petrik, dag zuur gezicht.

Effect 18 december 2012 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6460736)
Patrick Janssens, bijgenaamd de Zwoerd van Antwerpen, mag nu rustig zijn boeltje pakken. :lol:

Een bedankwoord van collega's tot daar aan toe, dat is het probleem niet. Het is de bevolking die hem en masse uitgespuwd heeft. Op straat hoeft hij alleszins weinig dankwoordjes te verwachten.

matthias999 18 december 2012 11:19

Hij kan samen met Caroline Gennez een smeekbede gaan brengen in Lourdes.

Effect 18 december 2012 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 6460912)
Hij kan samen met Caroline Gennez een smeekbede gaan brengen in Lourdes.

pff calimero's van de SP.a. Links vertegenwoordigt minder dan 30% van de stemmen in België en als ze hun zin niet krijgen ist van wij zijn klein en n-va is groot zij krijgen niks en wij alles boehoe.

Vrijheideerst 18 december 2012 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6460650)
Goh, die man heeft emoties, naar de brandstapel er mee!

Emoties? Snel weggaan zonder een woord van dank of gelukwensen voor het nieuwe bestuur?

En dan vragen ze zich af waarom ze zo zwaar verloren op 14/10. :roll:

fonne 18 december 2012 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 6460857)
Een verdiend afscheid.

Dag petrik, dag zuur gezicht.

Vertrokken als een dief in de nacht.
Zoals het hoort dus.

mkb 18 december 2012 13:20

Daaaaaaaaaaaaaaaag pètrick. :cheer:

Another Jack 18 december 2012 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6460736)

Als je dan toch scheldt, probeer dan tenminste wat origineel te zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be