![]() |
Welk einde van de wereld verkies je ?
Welk einde van de wereld verkies je ?
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121219_088 |
Eentje tussen allemaal playboy babes
|
Geen epidemie, geen zombies, vampieren en andere monsters.
Geef mij maar een goeie, gezellige meteorieteninslag, allemaal tegelijk om zeep. Of aliens, dat is ook een optie; kom ik misschien eindelijk eens uit deze saaie, oude melkweg uit! ;-) |
Citaat:
Zie KALKI van Gore Vidal |
Tzal toch niet voor direct zijn. Kiribati bestaat nog steeds en daar is het al 21 december.
|
einde van de wereld: allemaal aan ons einde komen zoals bon scott :lol:
|
hartaderbreuk in volle sprint.
|
Doomy die een topic opent dat niet over Bart Dewever of de N-VA gaat? Nu is het vrijwel zeker dat de wereld morgen vergaat.
|
Citaat:
|
Met veel seks, drugs en geweld.
De gewone gang van zaken eigenlijk. |
Citaat:
hartaderbreuk in volle sprint dus :p |
1 Bijlage(n)
Zo zal het er uitzien:
|
Citaat:
|
Eentje waarbij we eerst alle hypocrieten van de wereld in een waas van bloed en organen zien veranderen.
|
Citaat:
Jamaar² ... 't Is de kalender van de maya's en die leefden daar niet hé...:evil: Jamaar³ ... Er kan een foutje zitten bij het omzetten van de mayaanse kalender naar de onze. 2012 zou wel eens 2013 kunnen zijn of zo, je weet nooit met die schrikkeljaren...:evil: In't ergste geval kunnen we nog altijd happy tenondergaan want als de aarde vergaat moeten we volgend jaar geen belastingen meer betalen...:-D |
Ik denk dat de wereld voor sommige kinders zal vergaan als dit forum wordt afgesloten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens de correcte interpretatie van de Maya-kalender vergaat de wereld op 23 december en niet op 21 december. Bart De Wever was BIJNA de slimste mens hé ! Wie dit niet gelooft, gaat best eens kijken naar Tortuguero in het zuiden van Mexico. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be