![]() |
Een zuivere splitsing van BHV
Een procureur der Franstaligen
http://www.standaard.be/artikel/deta...21219_00408503 Citaat:
Eén ding moeten we hen nageven, het is een zuivere splitsing geworden, zuiver in het voordeel van de Franstaligen. Maar het zal wel aan mij liggen, ik zal het wel weer niet begrepen hebben. Af wacht, misschien ben ik wel verzuurd. |
1 Bijlage(n)
|
en dan vergeet men nog de 5 Franstalige Brusselse rechters in Halle-Vilvoorde waar de Vlamingen niets over te zeggen hebben.
|
'De Vlamingen' hebben zich -nog maar eens- volledig laten rollen door de Franco's.
Arm Vlaanderen. Vlaanderen verdient zulke 'leiders' helemaal niet meer. |
Servais vindt dat goed gewerkt!! Hij kan voor zichzelf applaudisseren.
|
Het zal bloed, zweet en tranen kosten (lees: veel geld en lange strijd), maar al die scheeftrekkingen zullen aangepakt en terug geschroefd worden.
We gaan ook eens zien hoe het evolueert in Catalonië en in Schotland. Persoonlijk ga ik niet gaan zien naar Corsica. Die vrijheidsstrijders daar zijn me te hevig. Met hun bommen edm. Ze riskeren veel door de Ronde van Frankrijk daar te laten starten. . |
Citaat:
|
Compleet krankzinnig
|
Citaat:
Ik zal dus verder blijven strijden. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs niet na mijn dood. Ik zal komen spoken als een geest, in het holst van de nacht, aan de bedden van de belgicisten. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want het enige probleem met Brussel is dat de Walen het niet kunnen annexeren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be