Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De valse tranen van Obama (https://forum.politics.be/showthread.php?t=180920)

mvd 20 december 2012 11:08

De valse tranen van Obama

In onderstaand filmpje de slachtoffers van de VS in Al Majala waarbij 14 vrouwen en 21 kinderen omkwamen. De Jemenitische journalist die dit naar buiten bracht werd opgesloten in Jemen door Saleh. Naar aanleiding van protesten wou Saleh hem gratie verlenen, maar de nobelprijswinnaar voor de vrede stak daar snel een stokje voor (dit ter zijde).

De tranen van Obama nalv het drama in Newtown vond ik op het randje van misselijkmakend, waar zijn de tranen als het om moslimkinderen in verwegistan gaat? Of was Obama niet die 'kosmopoliet' die het allemaal anders ging doen?

http://www.youtube.com/watch?v=zf8bn...layer_embedded

-Jo- 20 december 2012 11:26

Inderdaad, terecht opgemerkt! Obama is een hypocriete zak.

zonbron 20 december 2012 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 6463991)
In onderstaand filmpje de slachtoffers van de VS in Al Majala waarbij 14 vrouwen en 21 kinderen omkwamen. De Jemenitische journalist die dit naar buiten bracht werd opgesloten in Jemen door Saleh. Naar aanleiding van protesten wou Saleh hem gratie verlenen, maar de nobelprijswinnaar voor de vrede stak daar snel een stokje voor (dit ter zijde).

De tranen van Obama nalv het drama in Newtown vond ik op het randje van misselijkmakend, waar zijn de tranen als het om moslimkinderen in verwegistan gaat? Of was Obama niet die 'kosmopoliet' die het allemaal anders ging doen?

Ik heb deze vergelijking en meer reeds geplaatst, hier op het forum.

DAT laat iedereen koud.

Het is veel leuker om op deze dode 'witte' kindjes te geilen...

Kijk en wunderbar... hoe deze onwetenden zichzelf 'omcirkelen'.

eno2 20 december 2012 12:25

Verdient geen afzonderlijke draad

mvd 20 december 2012 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6464078)
Ik heb deze vergelijking en meer reeds geplaatst, hier op het forum.

DAT laat iedereen koud.

Het is veel leuker om op deze dode 'witte' kindjes te geilen...

Kijk en wunderbar... hoe deze onwetenden zichzelf 'omcirkelen'.

J asorry ik heb de massa's posts over gun control en sandyhook aan mij voorbij laten gaan. Ik had de vergelijking nog nergens gezien.

Hypochonder 20 december 2012 12:41

Ergens is dat logisch: er is geen enkele voeling of band met moslimkinderen in een ander land, of die nu door de Taliban of door Amerikanen worden afgemaakt.

exodus 20 december 2012 12:45

Het is een en al show en bedrog van Obama, en zijn meesters. Hoe vroeger we dat massaal doorhebben, hoe beter.

De NWO manipuleert de bevolking volop.

Mosasaurus 20 december 2012 14:37

Geef hem vlug een banaan als troost

Lof der Zotheid 20 december 2012 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6464165)
Het is een en al show en bedrog van Obama, en zijn meesters. Hoe vroeger we dat massaal doorhebben, hoe beter.

Hebt gij uw bunker al bereidstaan? Over iets meer dan acht uur is de wereld dan ondergegaan...:roll:

Mosasaurus 20 december 2012 14:47

Citaat:

Groot gelijk.

Dit scenario werd reeds jaren geleden beschreven in het boek "THE turner diaries"
Een geweldig boek met een happy end btw

mvd 20 december 2012 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 6464159)
Ergens is dat logisch: er is geen enkele voeling of band met moslimkinderen in een ander land, of die nu door de Taliban of door Amerikanen worden afgemaakt.

Niet? Gaan wij daar de bevolking dan niet redden puur uit mededogen? Jesus fucking christ... :roll:

kiko 20 december 2012 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 6463991)

Wat een kortzichtige visie.

Men is altijd een pak emotioneler als een drama met landgenoten gebeurt dan als er een drama gebeurt de andere kant van de wereld.

Daar hoeft Obama zich niet voor te verantwoorden.

kiko 20 december 2012 21:11

Citaat:

Moet jij nu elke draad volspammen met je geleuter over de NWO & co ? We weten het ondertussen hoor.

Nietzsche 20 december 2012 21:14

IK twijfel ook sterk aan de echtheid van deze tranen, en dat komt vooral omdat hij die tranen in mijn ogen wel erg aan het opwekken was.

kiko 20 december 2012 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6465126)
IK twijfel ook sterk aan de echtheid van deze tranen, en dat komt vooral omdat hij die tranen in mijn ogen wel erg aan het opwekken was.

Gelukkig had jij met je adelaarsblik deze lage list snel door !

Nietzsche 20 december 2012 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6465134)
Gelukkig had jij met je adelaarsblik deze lage list snel door !

Lage list?

Lof der Zotheid 20 december 2012 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6465122)
Moet jij nu elke draad volspammen met je geleuter over de NWO & co ? We weten het ondertussen hoor.

Binnen een uur en drie kwartier verschanst hij zich dan in zijn bunker. Dan is de 21ste December aangebroken.:-D

mvd 20 december 2012 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6465121)
Wat een kortzichtige visie.

Wat een waardeloze bijdrage.

Citaat:

Men is altijd een pak emotioneler als een drama met landgenoten gebeurt dan als er een drama gebeurt de andere kant van de wereld.

Ja dat is wat ik aanhaal, niet bepaald kosmopolitisch :roll:

Citaat:

Daar hoeft Obama zich niet voor te verantwoorden.

Daarvoor niet nee, wel voor het feit dat hij verantwoordelijk is voor de dood van vele kinderen. Dat hij dan staat te janken bij zo een drama is hypocriet.

kiko 21 december 2012 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 6465268)
Ja dat is wat ik aanhaal, niet bepaald kosmopolitisch

Ongetwijfeld ben jij uiteraard wèl kosmopolitisch. Gelukkig dat we jou nog hebben om ons te wijzen hoe we ons moeten gedragen.

exodus 21 december 2012 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6465126)

Natuurlijk.

Zelfde met de Queen en haar man die "weenden" voor de oorlogsslachtoffers van de eerste wereldoorlog, terwijl ze het zelf in de hand hebben gewerkt en er miljoenen aan verdiend hebben.

Het wordt meer en meer duidelijk welke show de elite speelt. Ze geven geen moer om ons.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be