![]() |
De straffeloosheid van verkiezingsfraude
Quickie maakt het weer bont:
Citaat:
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...eschorst.dhtml |
Volgens De Standaard dan weer, is de schorsing wegens de reclameborden.
Hoe dan ook, blijkbaar: Citaat:
Overigens vind ik een maand schorsing voor zoiets wel zwaar genoeg. Immers, de impact op de verkiezingen zal wel niet zooo groot geweest zijn. . |
Als een VB'er iets niet correct doet worden er nieuwe verkiezingen uitgeschreven, doet een VLD minister dat, blijft de uitslag geldig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wordt je minder erg gestraft voor dronken rijden als de impact op je rijstijl niet zo groot is? Wordt een bankovervaller minder gestraft omdat zijn overval niet zo'n grote impact had op het kapitaal van de bank? |
Citaat:
|
kapitale blunder van de N-VA daar in Kortrijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enkele tenoren van traditionele partijen steken elkaar stokken in de wielen. Ik lach in mijn vuistje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het goede nieuws is dat N-VA een maand lang de burgemeester mag leveren in de grootste tsjevenstad van Belgie. Wat een vernedering voor CD&V. :lol: |
Citaat:
1. Stemmen afkopen met de belofte dat je iets krijgt is nog iets anders dan werknemers afdreigen met de belofte dat je iets niet krijgt. 2. Je stem is maar geheim zolang je dat zelf wilt. Je stem openbaar maken is helemaal geen gevaar voor democratie. 3. We hebben geen democratie, dus ze kan sowieso geen gevaar lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
quikie mag voor mij zijn burgemeesterschap teruggeven aan diegene waar hij het van gestolen heeft,geld,macht en valspelen het blijft een vies,vuil spel
bah! |
Citaat:
|
Citaat:
Grote mensen regelen hun zaakjes in der minne of tenminste op een deftige manier en dan kan veel,zoniet alles. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be