![]() |
Stoere Brusselse flikken!
![]() law en order is geen loos begrip als je durft te protesteren tegen bevriende staatshoofden. |
Dat flikken krapuul kent geen schaamte.
En bezie de grijns eens op zijn gezicht van die molesteerder: ![]() |
Oh boehoe, weer een thread om wat te janken over politiegeweld. Dat was al weer even geleden ...
|
Citaat:
Ik dacht dat ze aan het dansen waren. |
En achter het hoekje halen ze hun knuppel boven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch niet op flikken, die geweld nodig hebben om aan vrouwen te mogen komen? :lol: |
Het is nochtans een gezapige Vlaming die N-VA gestemd heeft.:roll:
|
Citaat:
Had ik een jaar geleden niet gedacht van U. |
Leve de flikken! :cheer:
|
Ik geef die meisjes groot gelijk dat ze protesteren op een manier die henzelf bevalt en die de nodige aandacht trekt voor hun zaak. Ik zie dat graag.
Maar evengoed: ze moeten ter plaatse aangehouden worden. Dat kan niet anders gezien ze openbare zedenschennis plegen. De manier waarop ze het plegen is zeker geen halsmisdrijf (ze richten zich niet naar iemand die zich bedreigd kan voelen daardoor, zoals een potloodventer zich kan richten naar een meisje of een vrouw die langs een eenzame weg passeert ... bla bla ...) Daarom vraag ik me af: wat is hier eigenlijk het probleem ? . |
Citaat:
Normen en waarden, miljarde nog zo iets! Ze kunnen die steken waar de zon nooit schijnt! |
Citaat:
Niet iedereen is voorstander van 'geleide' anarchie... |
Citaat:
Die moet gewoon de wetten die door anderen gemaakt zijn doen naleven. Als ge daar een probleem mee hebt kunt ge u tot de wetgever wenden. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar, als ze niet opgepakt worden verliest het protest aan impact dus het is ook in hun voordeel. :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be