![]() |
Politicus én Lul van het Jaar !!!!
|
Citaat:
|
Huppekéé, weeral gratis reclame voor BDW, als 't zo voort gaat maken ze binnenkort nog ne film in Hollywood...
|
En Wilders als goede tweede!
|
Citaat:
Het tweede (lul van het jaar) is een certitude. Niet alleen van 2012 echter. |
Vorig jaar man van het jaar, nu lul van het jaar.
Wat zou hij verkeerd gedaan hebben voor de humo lezer? Onderlijfke uit het schoon verdiep geflikkerd? |
Tja, en het oordeel komt van het meest gezaghebbend orgaan in la Belgique: Humo. Dat impliceert dat deze uitspraak door iedereen als bindend moet beschouwd worden. Bijgevolg buigen wij het hoofd (wat in dit kloteland van de Vlamingen verwacht wordt) en beamen het. :roll:
|
Ze kunnen het succes van De Wever nog steeds niet slikken. Erger voor henzelf dan voor De Wever, zij eten hun eigen gal op, hij doet lulstig voort. Gelukkig maar!
|
Philippe Geubels is volgens de Humo-tisten de plezantste van het jaar.
Ik kan niet erg lachen met die vent. Ligt dat nu aan mij? Of zijn er nog mensen die dat een zageman vinden? :? |
Citaat:
|
Humo, dat populistisch blaadje?
|
Tja in Nederland wordt zo'n prijs meteen gecombineerd;); geef toe, achteraf is zo'n combinatie geeneens onlogisch. Anderzijds leek mij als Nederlander De Wever minder erg dan Wilders, hoewel er vast legio Nederlanders zullen zijn, die daar niet mee eens zijn.
|
Citaat:
|
Dus een groot deel van de Humo-lezers vindt dat De Wever een groot politicus is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Humo heeft de..."
En stop, we zijn al ver genoeg: rioolblad humo. Volgende. |
Citaat:
Citaat:
Ik geef toe, mijn typfout was grandioos! |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be