![]() |
Swaziland bant minirok tegen verkrachting
Swaziland bant minirok tegen verkrachting
http://yahoo.skynet.be/nieuws/artike...n-verkrachting Citaat:
- Een vrouw mag , MOET , zelf dragen wat ZIJ wil !!! - Een man mag , MOET , zelf dragen wat HIJ wil !! OK , er zijn vrouwen die aan opzettelijke criminele uitlokking doen , en dat is ook verkeerd !! Maar algemeen: wat is er verkeerd aan wanneer een vrouw in minirok wil rondlopen ?? |
Verkrachters zijn nochtans makkelijk te vangen met DNA, ze zouden beter die castreren en ophangen dan de vrouwen in te perken. Maar ja, dat zou een gigantische slachting worden met het aantal verkrachtingen daar. :(
|
Het zoveelste rondje "blaiming the victim".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou nog verder willen gaan. Een vrouw die een minirokje draagt, VERDIENT het gewoon om verkracht te worden. Het is natuurlijk niet leuk voor een vrouw om verkracht te worden, maar je haar perrongeluk paars kleuren is ook niet leuk. Alleen je komt er wel weer bovenop.
Het is allebei ook een goede leerproces. Iemand die perrongeluk zijn of haar haar paars kleurt, weet dat hij of zij de volgende keer wat voorzichtiger moet zijn. Hetzelfde met een minirokje, mannen reageren daar nu eenmaal erg impulsief op. |
Citaat:
Ik zou het alleen wel met vaseline promoten, aangezien het voor de verkrachter zo aangenaam mogelijk moet worden. Uiteraard moet het voor de gene die verkracht gaat worden, zo pijnlijk mogelijk zijn. Maar daar verzinnen wij later wel weer iets op. Een ijzeren pin door zijn pisbuis ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het roken is overlast en wordt bestraft. ik zou het willen zien dat je in een park open en bloot een jointje rookt als de politie voorbij komt. Als je wil spreken we af en we nemen de proef op de som, ik zal dan als de politie voorbij komt ze erbij roepen en zeggen dat het stinkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Onder andere: http://forum.politics.be/showthread.php?t=180716 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be