Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Milieu (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=168)
-   -   Verdienen klimaatnegationisten de doodstraf? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=181101)

fcal 26 december 2012 01:42

Verdienen klimaatnegationisten de doodstraf?

Professor Richard Parncutt verbonden aan de Universiteit van Graz, Oostenrijk is op basis van het Europese wettelijke voorzorgsprincipe alvast voorstander van de doodstraf voor de negationisten van de door de mens veroorzaakte opwarming van de aarde. Hij roept zelfs andere individuen op om deze negationisten zelf te vermoorden en stelt voor deze dapperen een heldenstatus in het vooruitzicht.

http://tallbloke.wordpress.com/2012/...rming-deniers/

Dit lijkt me een nieuwe revolutionaire wending.

cookie monster 26 december 2012 01:55

:| Als iedereen een andere moest (mogen) doden
omdat er iets (is) mislukt , chossie .... :-o ,
da'gaat er leuk uitzien :mrgreen: ;
de komeet die op Aarde zal vallen heeft niets meer om op te ruimen :cry: !!

maddox 26 december 2012 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 6471024)
Professor Richard Parncutt verbonden aan de Universiteit van Graz, Oostenrijk is op basis van het Europese wettelijke voorzorgsprincipe alvast voorstander van de doodstraf voor de negationisten van de door de mens veroorzaakte opwarming van de aarde. Hij roept zelfs andere individuen op om deze negationisten zelf te vermoorden en stelt voor deze dapperen een heldenstatus in het vooruitzicht.

Human induced Climatechangers hebben noch de ballen, noch de mogelijkheden om mij te grazen te nemen.

parcifal 26 december 2012 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6471032)
Human induced Climatechangers hebben noch de ballen, noch de mogelijkheden om mij te grazen te nemen.

Hmm, ik zou toch maar oppassen. In geval van hongersnood zijn er altijd mensen die nets iets meer overhebben voor een sappige entrecote.
Hoe snel loop jij een kilometer? Of 10?

Ooit de film 'the road' gezien? :)

maddox 26 december 2012 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6471158)
Hmm, ik zou toch maar oppassen. In geval van hongersnood zijn er altijd mensen die nets iets meer overhebben voor een sappige entrecote.
Hoe snel loop jij een kilometer? Of 10?

Ooit de film 'the road' gezien? :)

In mijn geval is het eerder een vettige cotelet.
Ik loop niet, simpel. Ik mep eerst.

En "The Road". Alleen het eerste stukje.

Munglik 26 december 2012 10:59

Citaat:

Richard Parncutt (* 24. Oktober 1957 in Melbourne) ist Musikpsychologe, Professor für Systematische Musikwissenschaft (seit 1998) und Leiter des Zentrums für Systematische Musikwissenschaft[1] (seit 2008) an der Karl-Franzens-Universität Graz.[2]
Deze?

Een consequente utilitarist blijkbaar.

giserke 26 december 2012 11:03

Als we nu eens de doodstraf invoeren voor proffen die naast hun vakgebied kwebbelen, waar ze geen verstand van hebben?

Munglik 26 december 2012 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6471180)
Als we nu eens de doodstraf invoeren voor proffen die naast hun vakgebied kwebbelen, waar ze geen verstand van hebben?

Doodstraf voor Etienne Vermeersch! :cheer:

Nietzsche 26 december 2012 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6471032)

Dat komt omdat jij een tokkie bent, die niet over de consequenties van zijn daden kan nadenken.

Nietzsche 26 december 2012 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6471170)
Deze?

Een consequente utilitarist blijkbaar.

Utilitarisme is dan ook het beste moraal.

Koenraad Noël 26 december 2012 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6471181)
Doodstraf voor Etienne Vermeersch! :cheer:

Dood aan mijn pro-N-VA-proffen! :cheer:

Zwitser 27 december 2012 10:13

Citaat:

Professor Richard Parncutt verbonden aan de Universiteit van Graz, Oostenrijk is op basis van het Europese wettelijke voorzorgsprincipe alvast voorstander van de doodstraf voor de negationisten van de door de mens veroorzaakte opwarming van de aarde.

Als deze professor het met het voorzorgsprincipe ernstig meent moet hij terstond zelfmoord plegen.

Overigens "Europees wettelijke voorzorgsprincipe", wasda?

maddox 27 december 2012 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6471229)
Dat komt omdat jij een tokkie bent, die niet over de consequenties van zijn daden kan nadenken.

Moet ik dat nu zien als een compliment?

Nietzsche 27 december 2012 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6472758)
Moet ik dat nu zien als een compliment?

Dat kan ik niet voor jouw beslissen, dat moet je zelf doen.

Dat ik beweer dat jij een tokkie bent, is gewoon een feitelijke constatering dat gebaseerd is op een foto die je hier had gepost.

maddox 27 december 2012 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6472763)
Dat kan ik niet voor jouw beslissen, dat moet je zelf doen.

Dank je.

Citaat:

Dat ik beweer dat jij een tokkie bent, is gewoon een feitelijke constatering dat gebaseerd is op een foto die je hier had gepost.
Alsof foto's meer zijn dan een momentopname?

Nietzsche 27 december 2012 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6472769)
Dank je.

Alsof foto's meer zijn dan een momentopname?

1: Geen dank.

2: Je zag er gewoon uit alsof je regelrecht uit je grot kwam.

fonne 27 december 2012 23:13

Citaat:

De combinatie van eco-fascistische ideeën met de vrije circulatie van LSD in linkse artistieke kringen is duidelijk een gevaarlijke cocktail. Kunnen we die man neerleggen voor het te laat is?:oops:

CLAESSENS Joris 27 december 2012 23:45

Citaat:

Wat is een klimaat negationist?
Iemand die niet wil aannemen dat er sinds het begin van de wereld klimaatveranderingen zijn geweest?
Iemand die niet gelooft dat de mens voor de volle 100% percent verantwoordelijk is voor de veranderingen?
Iemand die niet gelooft dat we moeten terugkeren naar het stenen tijdperk en nevenbij ook nog even de mensheid moeten decimeren?
Iemand die gelooft in het menselijk vernuft en geen graten ziet in terraforming( ik gebruik liever de originele term).

In dat geval is mijn leven dus in gevaar...8-)

Blue Sky 28 december 2012 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 6473933)
Wat is een klimaat negationist?
Iemand die niet wil aannemen dat er sinds het begin van de wereld klimaatveranderingen zijn geweest?
Iemand die niet gelooft dat de mens voor de volle 100% percent verantwoordelijk is voor de veranderingen?
Iemand die niet gelooft dat we moeten terugkeren naar het stenen tijdperk en nevenbij ook nog even de mensheid moeten decimeren?
Iemand die gelooft in het menselijk vernuft en geen graten ziet in terraforming( ik gebruik liever de originele term).

In dat geval is mijn leven dus in gevaar...8-)

Hieruit kunnen we alvast afleiden dat het uw petje te boven gaat en u geen kaas heb gegeten van de problematiek.

Hypochonder 28 december 2012 09:46

Waarom dan niet de doodstraf voor iedereen die ontkent wat overduidelijk waar is?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be