![]() |
Verdienen klimaatnegationisten de doodstraf?
Professor Richard Parncutt verbonden aan de Universiteit van Graz, Oostenrijk is op basis van het Europese wettelijke voorzorgsprincipe alvast voorstander van de doodstraf voor de negationisten van de door de mens veroorzaakte opwarming van de aarde. Hij roept zelfs andere individuen op om deze negationisten zelf te vermoorden en stelt voor deze dapperen een heldenstatus in het vooruitzicht.
http://tallbloke.wordpress.com/2012/...rming-deniers/ Dit lijkt me een nieuwe revolutionaire wending. |
:| Als iedereen een andere moest (mogen) doden
omdat er iets (is) mislukt , chossie .... :-o , da'gaat er leuk uitzien :mrgreen: ; de komeet die op Aarde zal vallen heeft niets meer om op te ruimen :cry: !! |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe snel loop jij een kilometer? Of 10? Ooit de film 'the road' gezien? :) |
Citaat:
Ik loop niet, simpel. Ik mep eerst. En "The Road". Alleen het eerste stukje. |
Citaat:
Een consequente utilitarist blijkbaar. |
Als we nu eens de doodstraf invoeren voor proffen die naast hun vakgebied kwebbelen, waar ze geen verstand van hebben?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens "Europees wettelijke voorzorgsprincipe", wasda? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ik beweer dat jij een tokkie bent, is gewoon een feitelijke constatering dat gebaseerd is op een foto die je hier had gepost. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2: Je zag er gewoon uit alsof je regelrecht uit je grot kwam. |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die niet wil aannemen dat er sinds het begin van de wereld klimaatveranderingen zijn geweest? Iemand die niet gelooft dat de mens voor de volle 100% percent verantwoordelijk is voor de veranderingen? Iemand die niet gelooft dat we moeten terugkeren naar het stenen tijdperk en nevenbij ook nog even de mensheid moeten decimeren? Iemand die gelooft in het menselijk vernuft en geen graten ziet in terraforming( ik gebruik liever de originele term). In dat geval is mijn leven dus in gevaar...8-) |
Citaat:
|
Waarom dan niet de doodstraf voor iedereen die ontkent wat overduidelijk waar is?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be