Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Staatsblad dikker dan ooit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=181139)

Descartes Jr 27 december 2012 09:23

Staatsblad dikker dan ooit

Geachte burger, bied ons uw geloof
en blijf voor ons werk niet blind noch doof !
Wij vullen bij wet
met heel dit pakket
de gapende politieke kloof.

Met dank aan de Staatssecretaris voor Administratieve Vereenvoudiging

Perzik 27 december 2012 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6472678)
Wij vullen bij wet
met heel dit pakket

Dat komt door al die faillisementen he :)

Boduo 27 december 2012 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6472678)
Wij vullen bij wet
met heel dit pakket

Voor zover ik me herinner bestaat er geen papieren versie meer v.h. staatsblad ?
Juist ?

Descartes Jr 27 december 2012 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 6473458)
Voor zover ik me herinner bestaat er geen papieren versie meer v.h. staatsblad ?
Juist ?

Zeker juist. Neemt niet weg dat ik limerickgewijze de draak mag steken met het overbodig aantal wetten, decreten en regeltjes in dit land.

Een zekere West-Vlaamse Staatssecretaris (nu burgemeester) zou daar eens komaf mee maken.

Ik wacht nog altijd op zijn reacties op mijn suggesties op zijn www.kafka.be (behalve het automatische "u hoort spoedig van ons"-antwoord)

Boduo 27 december 2012 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6473468)
Zeker juist. Neemt niet weg dat ik limerickgewijze de draak mag steken met het overbodig aantal wetten, decreten en regeltjes in dit land.

Een zekere West-Vlaamse Staatssecretaris (nu burgemeester) zou daar eens komaf mee maken.

Ik wacht nog altijd op zijn reacties op mijn suggesties op zijn www.kafka.be (behalve het automatische "u hoort spoedig van ons"-antwoord)

Des, ik lees gaarne je limericks ! Natùùrlijk mag je spotten met gans dat gedoe.
Die VLD-er wordt pas burgemeester op 1 FEBRUARI !

kelt 27 december 2012 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6473468)

wacht maar,als "den Vincent" er eens in slaagt het burgemeestersgestoelte te beklimmen ,zal Kortrijk in één jaar veranderen in een admin-leane stede.. ;-)

Descartes Jr 27 december 2012 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 6473484)
wacht maar,als "den Vincent" er eens in slaagt het burgemeestersgestoelte te beklimmen ,zal Kortrijk in één jaar veranderen in een admin-leane stede.. ;-)

ik hoop dat alle Kortrijkzanen twitteraars zijn of 't zijn tweederangsburgers ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be