![]() |
Lafaards die zich laten intimideren?
Citaat:
http://www.vandaag.be/binnenland/113...n-de-lijn.html De Lijn ontkent. het lijkt dus weer een kwakkelartikel van Vandaag.be Het zoveelste |
Citaat:
Met 3 a 4 collega's aan boord ,die mekaar beschermen ,wordt het ongetwijfeld moeilijk om de bus "over te nemen"... De vakbonden komen aldus ook eens positief in het nieuws en niemand zal kunnen ontkennen dat ze aan het werk zijn... Dit zijn de tijden,in Brussel rijden blijkbaar alweer een tijdje politieagenten mee op het openbaar vervoer.Met een miezerige 10 begeleiders in het Antwerpse zal het echt niet gaan,en er zijn geen politieagenten meer over... |
Citaat:
|
Elke dag controle & ELKE RIT !!!!
|
vakbond
Citaat:
|
Dit soort fratsen is vooral toe te schrijven aan het linkse invoerbeleid van crapuul uit andere werelddelen. Ik zou graag eens de werknemers die bij De Lijn in contact komen met dergelijke problemen en op een partij als SPA gestemd hebben hiermee confronteren.
|
Eindelijk eens een waarheid als een koe.
Zeer wijs van je,Hypo. ZION. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van de ongeveer tien keer dat er in mijn aanwezigheid (en soms met mijn medewerking) klappen uitgedeeld werden, was er nul keer een allochtoon betrokken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Eno2.
Das nogal wiedes. Die nemen geen taxi, die "carjackken" waar ze goesting in hebben. ZION. |
Citaat:
Citaat:
En nu eerlijk antwoorden Eno: hoeveel procent van je klanten was allochtoon ? . |
Citaat:
Ik reed wel 's nachts op een aantal "bruine" cafés, allemaal bruintjes. |
Ze zeggen dat onbeleefde chauffeurs die op tijd en stond klappen krijgen, veel meer opletten en attenter rijden op de duur.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be