![]() |
Automobilisten kosten iedere Belg jaarlijks 950 euro
|
Dat is veel minder als ik dacht, andere vervoermiddelen (zoals OV) voor zover men ze kan vergelijken, "kosten" wslk véél meer. Dit voor de gemiddelde inwoner.
Nu nog de baten, even wat korter zoeken bij de originele link. http://www.michael-cramer.eu/eu-verk...osten-des-aut/ 07.12.2012 Externe Kosten des Autoverkehrs in der EU-27 Studie der TU Dresden im Auftrag der Grünen im Europäischen Parlament -------------------------------------------------------------------------------- originele pdf (8,3 Mb): http://www.michael-cramer.eu/uploads..._der_EU-27.pdf niets van baten te vinden op het eerste zicht, spijtig. Tja, "Groenen" willen wslk niet dat daar naar gezocht wordt. Of toch een beetje in de algemene link: Citaat:
Men spreekt altijd van 1 op 7 van alle werknemers werkt vóór en in de autoindustrie (in Duitsland). In Belgie wslk iets minder. De sluiting van Ford in Genk zou bvb een negatieve imact hebben van 10 % op de economie in de streek. Soit, auto´s worden toch gekocht, al wordt ooit eens - wie weet - in West_EU geen enkele auto gemaakt... Mss zijn de Groenen dan blij. :roll: Men kan van die honderdduizenden werknemers in de EU moeilijk werklozen, euhm ambtenaren en-of zelfstandigen maken hé. ;-) Dus dat de benutter er (enkel) zelf groot voordeel van heeft is tekort door de bocht en te weinig nuancerend. |
"embleem" vergeten in de link :-P:
![]() |
Citaat:
Uit dezelfde krant, enkele links verder: Citaat:
Mss iets voor een studie in opdracht van "de Groenen". :-P Luister anders eens naar Professor Gust Bauwens (UAntwerpen), die is er korter bij (zonet op één-nieuws). |
Citaat:
Ik hoop dat deze uitleg alles wat duidelijker maakt voor u en wens u alvast prettige feestdagen! |
Citaat:
quasi elk jaar 11 miljard kosten en wslk 111 miljard baten is ook niet slecht hé. :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be