![]() |
Jeff Hoeyberghs: “Alle vrouwen zijn hoeren”
http://www.clint.be/entertainment/je...en-zijn-hoeren
Citaat:
![]() |
|
Het soort vrouwen die bij Hoeyberghs over de vloer komen om hun lichaam te laten bijwerken zijn waarschijnlijk voor het merendeel hoeren. Daar heeft hij gelijk in. Voor de rest praat hij weer onzin als vanouds, zo kennen we hem wel. Af en toe kan ik zijn wilde arrogantie wel smaken want het is soms zo verdomd grappig.
|
Citaat:
Blijft u met rotte tanden in uw mond rondlopen ? |
Alz alle vrouwen hoere sijn, sijn alle manne hoerelopers. Hoeyberghs op kop :)
|
Citaat:
Haar eerste kluif ligt er al. Met een heel rabiate stelling nog wel. |
ik heb het absoluut niet voor Hoeybergs ...
maar dit is toch overduidelijk een stijlfiguur die humoristisch bedoeld werd (again, niet mijn soort humor, maar het blijft een mug, geen olifant) |
Is er een psycholoog in de zaal?
|
Hoer, waarom leven wij?
|
t heeft wat van Brusselmans, maar dan een slechte imitatie die Brusselmans vandaag al van zichzelf is.
|
Trololololo
|
Mensen moeten gewoon leren aanvaarden dat vrouwen ook menselijke wezens zijn, met mooie en minder mooie eigenschappen, maar zeker niet de perfecte engeltjes die men er "by default" van probeert te maken.
Volgens mij probeert Hoeyberghs, hoezeer ik die man ook veracht, de feministen gewoon wat te kloten met wat getwitter. Niet vergeten dat die man waarschijnlijk bergen stront over zich heen kreeg, net omwille van het feit dat hij vrouwen esthetische chirurgie aanbood. Hoeveel van die lelijke Mieke Vogels-achtige figuren zouden zich niet kunnen houden om de vent de frak vol te schelden? Ik herinner me o.a. die aflevering bij Goedele Liekens: "GA GODVERDOMME VOOR EEN ANDER HOL KEFFE" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Sexy blondine met IQ van 163, jammer genoeg veel te vroeg heengegaan. |
8O Wat is dat rond haar navel?
Indien zij nu niet het licht was, dan hád zij toch het licht.:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be