![]() |
Steeds meer Nederlanders emigreren naar Vlaanderen en België
Citaat:
Groot aantal campings aldaar is eigendom van Nederlanders. http://www.rtl.nl/components/actueel...mse_steden.xml |
Dat het aantal Marrokanen en Turken zakt, is niet moeilijk. De Belgische nationaliteit krijg je bij een pak zeep. Tenzij je "rijk" bent. Dan levert het politiek gezeik op.
|
Nederlanders zijn het langste volk ter wereld. Huwelijken tussen Vlamingen en Nederlanders hebben een positieve invloed op de gemiddelde lichaamslengte en de taalvaardigheid in Vlaanderen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit snap ik even niet ? 8-) |
Citaat:
Een grotere lichaamslengte is mooi meegenomen voor Vlamingen die in vergelijking met Nederlanders vaak nogal klein zijn. De Spaanse soldaten hebben hier in de 16de eeuw namelijk nog wel wat anders gedaan dan alleen maar tegen de Geuzen vechten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou een echte Grunninger of Achterhoeker zal met zijn dialect uit de boot vallen. Hoewel ik vind dat Achterhoeks wel iets weg heeft van West-Vlaams. Doutze, een echte Friezin. ![]() |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
de vlaamse An lemmens daarentegen |
Citaat:
Ze zouden het geen twee keer moeten vragen. ;-) |
geschiedenis?
Meer Nederlanders naar België, belastingontduikers?
Hadden we daar zo rond 1830 geen probleempje mee of waren we er vanaf toen :lol: Ik ben meer fan van An Lemmens. |
Al da'vrouwelijk schoon , mijn computer , miljaaaar :cry:
![]() |
Citaat:
Hoe het er écht voorstaat, weet je pas als je door bepaalde wijken loopt, en de mensen hun koppen bekijkt ( en hun manieren ). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be