![]() |
Bizarre nieuwsfeiten
Op aanvraag ...8-)
Hier kan je met de duizend-en-één leuke nieuwsfeiten terecht zodat men niet heel het forum (of k&k toch al) moet volposten over de laatste nieuwe fiets met vierkante wielen of de pruik van lady Gaga. Post maar op. ;-) |
Ik hoop dat cookie-monster dit topic opmerkt en er gebruik van maakt.;-)
|
Verplichte douche spaarkop tegen 2020
Citaat:
Zou een verplichte beperkte douchetijd niet meer water uitsparen? Idem met de spaarlampen: het verbruikt meer om het aan/uit te doen (vb. toilet, binnen/buiten inkamer) dan om ze te laten branden. Wie bezuinigt waar? |
Citaat:
En verder vervang ik stillekesaan mijn lampen door leds, die nu toch al een aangenaam licht geven. Op Amazon zijn die heel goedkoop. Een groepsaankoop via PC gedaan voor elektriciteit. Voordat ik een bedrijfswagen had liet ik mijn diesel aan huis leveren per 1000 liter. En ik verwarm voor een groot deel op hout. Isolerende ramen. Folie achter de chauffage. WC op regenwater. En andere fiscale voordelen want anders krijg je, zonder wijf en kinderen, op het einde van het jaar de rekening wel gepresenteerd. Kleine dingetjes dus. |
Citaat:
|
Citaat:
De grootste fan van Fabiola. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net als je denkt, alles is verboden of verplicht, douchekoppen waren ze nog vergeten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan ga je nog moeten betalen om ze in het containerpark achter te mogen laten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be