![]() |
Hoeveel kost gratis elektriciteit?
In GVA stond een mooi lijstje over de kostprijs van onze elektriciteit, u weet wel, dat ding dat door de smeerlappen van Electrabel zo onbetaalbaar gemaakt wordt.
Citaat:
|
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...tregelen.dhtml
"Momenteel bedraagt het aandeel van het product elektriciteit slechts 38 procent van de totale factuur (...) De distributiekosten zijn gestegen als gevolg van beleidskeuzes", zegt Itinera. |
Citaat:
Waardoor je altijd een zeker deel hebt waar dit proportonieel groot is? Hierdoor moeten de ander kosten gedeeld worden over minder verbruikers? Maar dat dit dan een faktor 2 wordt, begrijp ik ook niet. |
Citaat:
|
Zou het niet kunnen omdat de eerste hoeveelheid altijd gratis is?
|
Zou het niet kunnen dat in de privé evenveel graaiers zitten als bij de politici?
|
Je waterfactuur al gehad?
Minder verbruik, meer betalen. Ik hoor een boer nog zeggen in de jaren 50: voor water, lucht en de zon kunnen ze ons gelukkig niet doen betalen. Hij had het 3 keer mis. |
Gratis bestaat niet. Dat iets uitgevonden door de linksen om stemmen te halen
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens de "Privé" is vooral de groot-industrie maar ook bij jan met de pet is graaien ook al wat de klok slaat (bij wijze van uiteraard). Vandaar dat de hevige anti-sociale en anti-socialitische houding mij ook al sinds mijn jeugd niet verbaasd. Zie ze wel gek genoeg jaar na jaar stijgen. |
Citaat:
Echter gratis is wel mogelijk in een ander systeem maar dat is taboe. |
Citaat:
|
Citaat:
Je waterfRactuur al gehad? :lol: |
Citaat:
Maar het is zeer duidelijk. Het is niet met electriciteit te produceren dat ge geld verdient, wel met hem te verdelen (en ook wel met zonnepanelen, maar dat is dan weer een ander verhaal). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be