![]() |
Tjongejonge. Het eerste waar de Amerikanen aan dachten was een terroristische aanslag, toen die ruimteshuttle ontplofte. :roll:
De president himself kwam het volk inlichten dat het niet om een aanslag ging. Anyway, de Amerikanen krijgen weer een mokerklap, en ik denk niet dat de rest van de wereld nog erg meeleeft. |
Citaat:
ALLE landen die aan dit project deelnemen, dus ook Europa en Rusland, krijgen een mokerklap, niet enkel de Amerikanen. |
Demoncrat Steve, Ik leef heel hard mee, niet vanwege dat het een US ruimtetuig is , maar omdat onze enige hoop op een lang en plezierig leven als mensheid in al zijn glorie weer een stuk kleiner word.
't is heel simpel, nu weer eens bewezen is dat ruimtevaart duur en gevaarlijk is, zullen onze leiders nog minder moeite willen doen om hier iets van te maken, want het brengt niet op voor hun zakken. Ik vind het ook een ramp voor de gezinnen van de astronauten. |
Zielig hoe die klotebush alles wilt herleiden naar "terrorisme".
Volgens mij als die is scheef pist, zou die denken "Al-Qaeda zit hier achter". |
Zelfs bij zo'n onderwerp komt het primair anti-amerikanisme naar boven...
|
't Is een tragedie.
Misschien zijn er daar in één klap meer mensen omgekomen dan.......
Ik geloof niet in al die krokodillentranen die gestort worden omwille van de betreurde astronauten. Al die gozers die met uitgestreken tronie de nieuwsberichten komen opfleuren, denken enkel aan hun geïnvesteerde poen, hun crashende ruimtevaartaandelen, kortom hun persoonlijke verliezen en verliesjes. Al het overige is hypocrisie van beroepsquerulanten. |
Citaat:
|
Citaat:
Bin Laden zal een tevreden gevoel gehad hebben. 7 down 269999993 to go :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be