Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Doel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=181315)

Nietzsche 2 januari 2013 16:01

Doel

Beste forum vriendjes en vriendinnetjes,

Veel mensen hebben een bepaald doel in het leven, ze willen ergens heen, ze willen iets bereiken.

Helaas bereiken alleen de meeste mensen dat doel niet, dat kan door verschillende oorzaken komen.

Zo zijn er ook mensen, die al van jongs af aan een bepaald doel hebben. Maar wanneer ze volwassen worden, ze zich realiseren dat het onmogelijk is om dat doel te realiseren.

Dus, hebben jullie datgene bereikt in het leven, wat je altijd al wou bereiken?

Demper 2 januari 2013 16:13

NieuwNoors 2 januari 2013 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6480731)

Veel mensen hebben een bepaald doel in het leven, ze willen ergens heen, ze willen iets bereiken.

Helaas bereiken alleen de meeste mensen dat doel niet, dat kan door verschillende oorzaken komen.

Zo zijn er ook mensen, die al van jongs af aan een bepaald doel hebben. Maar wanneer ze volwassen worden, ze zich realiseren dat het onmogelijk is om dat doel te realiseren.

Vergeet niet dat doelen die je als jong iemand voor ogen hebt, veranderen naarmate je opgroeit en volwassen wordt. Gelukkig heb ik mijn grote kinderdroom niet waargemaakt: als kind wilde ik kloosterzuster worden. Non dus. Dat leek mij het van het. Nonnen, die bezaten alle macht in mijn ogen. Die beslisten over alles en over iedereen. Die droom heeft toch enkele jaren geduurd hoor. Tot ik zo'n jaar of 9 was. Ben ik nu blij zeg dat het niet doorgegaan is. Stel u voor: Eerwaarde Zuster NieuwNora! :-D

Nietzsche 2 januari 2013 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6480767)
Vergeet niet dat doelen die je als jong iemand voor ogen hebt, veranderen naarmate je opgroeit en volwassen wordt. Gelukkig heb ik mijn grote kinderdroom niet waargemaakt: als kind wilde ik kloosterzuster worden. Non dus. Dat leek mij het van het. Nonnen, die bezaten alle macht in mijn ogen. Die beslisten over alles en over iedereen. Die droom heeft toch enkele jaren geduurd hoor. Tot ik zo'n jaar of 9 was. Ben ik nu blij zeg dat het niet doorgegaan is. Stel u voor: Eerwaarde Zuster NieuwNora! :-D

:-D

Ik heb anders van kinds af aan nog steeds dezelfde droom. Ik ben dan ook eeuwig kind, maar goed.

NieuwNoors 2 januari 2013 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6480772)
:-D

Ik heb anders van kinds af aan nog steeds dezelfde droom. Ik ben dan ook eeuwig kind, maar goed.

Vertel, vertel!!!!!!!! Ik brand van nieuwsgierigheid.

Nietzsche 2 januari 2013 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6480778)
Vertel, vertel!!!!!!!! Ik brand van nieuwsgierigheid.

Ik zou dolgraag een wereldreis willen maken. :-D

NieuwNoors 2 januari 2013 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6480783)
Ik zou dolgraag een wereldreis willen maken. :-D

Ja, wie niet? Zal je eerst flink wat moeten werken vrees ik. Tenzij je rijke ouders of familie hebt, de Lotto wint of een erfenis krijgt.

Nietzsche 2 januari 2013 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6480787)
Ja, wie niet? Zal je eerst flink wat moeten werken vrees ik. Tenzij je rijke ouders of familie hebt, de Lotto wint of een erfenis krijgt.

Precies, dat gaat dus niet gebeuren. :-D:cry:

NieuwNoors 2 januari 2013 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6480793)
Precies, dat gaat dus niet gebeuren. :-D:cry:

Ga dan werken. Nu. En vlug!

Nietzsche 2 januari 2013 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6480797)
Ga dan werken. Nu. En vlug!

Ik werk al, maar het is nu vakantie. :-D

NieuwNoors 2 januari 2013 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6480798)
Ik werk al, maar het is nu vakantie. :-D

Als je echt die wereldreis wil maken, moet je een tweede job erbij nemen. Desnoods als nachtwaker; kan je 's nachts slapen op je werk.

Nietzsche 2 januari 2013 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6480822)
Als je echt die wereldreis wil maken, moet je een tweede job erbij nemen. Desnoods als nachtwaker; kan je 's nachts slapen op je werk.

Je werkt om te leven, je leeft niet om te werken.

Vrolijk op Vrijdag 2 januari 2013 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6480731)

vrijevlaming 2 januari 2013 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6480753)

Trololololololo!

Demper 2 januari 2013 18:00

trololo

Nietzsche 2 januari 2013 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6480929)
Trololololololo!

Als je gaat trollen moet je het wel goed doen, in deze context slaat dat echt nergens op. :-D

vrijevlaming 3 januari 2013 08:46

maar grappig is het wel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be