![]() |
In Nederland voorspelt men opstand van 50-plussers! En wat in België?
Citaat:
![]() Gezamelijke eedaflegging... |
Wat die peper daar vertelt, daar zoude eigenlijk nie van moeten verschieten...
ouderen worden ook steeds mondiger, de 70 jarige van 20 jaar geleden is niet meer dezelfde van nu, Ze gaan dus ook niet op hun kop laten kaken zoals de bejaarden tot hiertoe altijd al laten gebeuren hebben, |
Ook hier op het forum hebben we reeds ondervonden dat de jeugd zich tegen de ouderen kant als geldverslindend en reden van de staatsschuld, kortom als oorzaak van al het minder positieve die zij nu ervaren.
Deze week hoorde ik van Duitsers dat daar de trent gelijklopend is! De huidige houding is inderdaad geen gewoon generatiedispuut meer , maar een regelrechte aanval op en een miskenning van de waarde en de geleverde inspanningen van de senioren. |
Ik denk dat een gezonde relatie van de "ouderen" met hun eigen kinderen
en kleinkinderen de "kloof" dicht kan houden evenals het zinvol invullen van de tijd die ons ouderen rest - nuttige a |
De jong/oud kloof
Ik denk dat een gezonde relatie van de "ouderen" met hun eigen kinderen
en kleinkinderen de "kloof" dicht kan houden evenals het zinvol invullen van de tijd die ons ouderen rest - nuttige arbeid hoeft niet per sé vergoede arbeid te zijn... Talrijk zijn de "jongeren" die maar wat graag gebruik maken van de grootouderbabysitdienst. |
De geschiedenis is een slingerbeweging. De grootgebekte youngster van nu, zullen binnen afzienbare tijd verbranden wat ze nu aanbidden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be