![]() |
Magnette (PS): Vlaamse spoorreiziger kan stikken.
Magnette gaat de herziening van het spoorplan een jaar uitstellen. De Vlamingen zullen dus minstens nog een jaar extra mogen wachten op een dienstregeling die gebaseerd is op de reële vraag. En gezien de verkiezingen in 2014 mag men er van uit gaan dat de PS de zaak gaat blokkeren tot de Walen terug meer treinen krijgen dan nodig en niet-rendabele lijnen openblijven.
Reporter le plan SNCB �* 2014, c’est prendre un risque Citaat:
|
Nu nog een Open VLD of een CD&V-draadje en partijsoldaat fonne is weer tevreden voor vandaag.
|
Citaat:
maar ja, wie ben ik natuurlijk. Mijne père zat niet bij de Dolf op de schoot. |
Man man man.... Beslissingen zijn icky!
|
Citaat:
een zelfverklaarde patriot die het ondertussen al tot oud-minister van Het Kleine Landje en burgemeester van een Stad met een 'Naam' heeft geschopt, maakt aan bepaalde inwoners van een bepaald landgedeelte duidelijk wat hij van de zoveel jaar geleden plechtig beloofde "Nieuwe Politiek Cultuur" eigenlijk denkt en waar ze wat hem betreft kan worden gestoken. Nu valt nog te bezien welke inwoners van welk landgedeelte hem daarvoor zullen willen belonen, en welke inwoners van welk landgedeelte hem dat nog lang kwalijk zullen nemen :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Nu tevreden? Maar dat valt natuurlijk wel in het niet tegen de duidelijk communautair getinte maneuvers van Magnette in het NMBS dossier. |
Citaat:
Laat dus in het ene landsgedeelte de werkslaven maar in beestenwagens naar hun werk worden gevoerd. Zolang ze netjes blijven afdragen om in het andere landsgedeelte treinen te laten rijden waar drie man en een paardenkop wat rondrijden om het landschap kunnen bewonderen, is er niks aan het handje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan dit in het nadeel van de Vlamingen zijn?? |
Citaat:
|
Citaat:
1) het afschaffen van onvoldoende rendabele lijnen, 2) het minder vaak laten rijden van onvoldoende gebruikte treinstellen, en 3) het voorzien in méér vervoersmogelijkheden daar waar ze ook het meest nodig zijn - wat allemaal samen neerkomt op een betere besteding van overheidsgeld - dan lijkt mij dat toch voornamelijk in het nadeel van élke belastingbetaler te zijn. Als diezelfde belastingbetaler bovendien ook nog eens treinreiziger is, is er een reële kans dat hij/zij 'dubbel' 'betaalt'. Ik nam tot nu toe eigenlijk aan dat het een goede politicus kenmerkt dat hij/zij de oplossing van een probleem zoals dit net niet op de lange baan schuift. |
Elke dag dat de NMBS bestaat is in het nadeel van de belastingbetaler. De bestuurders van de NMBS zijn altijd politiek benoemd dus is die maatschappij nooit door echt competente mensen geleid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be