![]() |
Bye Bye Cordon sanitaire. Leve het populisme!
Nu er gaten komen in het cordon sanitaire, heeft men een nieuw toverwoord om andere partijen te bekladden: populisme. Het is tegenwoordig al populisme wat de klok slaat.
Di Rupo beweert nu zelfs dat de N-VA gevaarlijk zou zijn voor ons land. Ik zou de zaak eerder durven omdraaien. Di Rupo en zijn bende zijn gevaarlijk voor ons land. Ze brengen ons naar de afgrond van het economisch bankroet. Door zijn uithaal naar de N-VA zorgt hij alleen maar voor nog meer kiezers die zullen stemmen op de N-VA. Wat zal het volgende verwijt zijn dat de N-VA in zijn schoenen geschoven krijgt? |
Het populisme van Di Rupo kent inderdaad geen schaamte of grenzen.... "Pas op voor de N-VA want die zijn gevaarlijk, denk maar eens aan uwe enfants... kinderen"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was toch niet bewezen/Zaak geklasseerd/Potje dicht en zwijgen maar ??? |
Ik vind dit een meer dan grappige draai eigenlijk.
Populisten = mensen die vertellen wat het volk wil horen. Politici = mensen die uitvoeren (of dat toch zouden moeten doen) wat het volk wil. De pot (niet als verwijzing naar Di Rupo bedoeld, echt niet! 8-) ) verwijt de ketel dat hij zwart (niet als verwijzing naar BDW bedoeld, echt niet! 8-) ). :-) :-) :-) |
Citaat:
Ze zijn allemaal geseponeerd, alsof de belgische procureurs tegen topfiguren uit de belgische politiek zomaar zonder grond een drietal strafdossiers opstarten... |
Citaat:
|
Citaat:
Di Rupo gaf zelf publiek toe dat hij - heroinehoertjes in het Brusselse oppikte. - Dat hij nooit naar hun leeftijd informeerde (terwijl zelfs justitie wist dat er in zijn jachtrevier minderjarige heroinehoertjes hun diensten aanboden) en dat dat hem ook niet intereseerde... Kan het verbazen dat in een land waar de invloedrijkste partij wat wetgeving betreft over de laatste tientallen jaren dit soort premier aflevert een michelleke vrij rondloopt en een Dutroux al op zijn vrijheid zit te vlassen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De minister van justitie heeft indertijd alleszins in het parlement bevestigend geantwoord op de vraag van Annemans of het klopte dat er meerdere strafonderzoeken tegen Di Rupo liepen wegens pedofilie. Ik veronderstel dat de Belgische procureurs die deze onderzoeken hadden opgestart ter kwader trouw waren. Het zullen misschien VB-procureurs geweest zijn, ik weet het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals uitgelekt is dat in Mons de politie-commissaris twee PVs liet vernietigen in verband met een man die in zijn wagen werd aangetroffen in gezelschap van verregaand ontklede minderjarigen. |
Citaat:
Daarom zouden die roekeloze procureurs gestraft moeten worden, zomaar een onschuldige in verdenking stellen in een drietal dossiers. Zonder enige grond, zonder aanwijzingen dat er misdaden gepleegd werden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be