![]() |
Di Rupo is de enige populist en fascist!
De PS is corrupt tot op het bot en dus gevaarlijk! Niet de N-VA!
Zij hebben de touwtjes in handen en dat zullen we geweten hebben. |
Waar blijven de andere partijen om deze staatsgevaarlijke man tegen te houden? Hoever moeten we nog gaan? Wat moeten de Vlamingen allemaal nog slikken? Deze premier is de naam niet waardig want hij laat duidelijk zijn afschuw blijken voor een groot deel van de bevolking. Weg ermee!
|
Een man die stemmen wil krijgen van zijn bevolking door ze zoet te houden met transfers uit een ander landsdeel, kwalificeert zich volgens mij wel als een populist.
Toen ik hem "Comment est-ce qu'il ose?/Hoe durft men?" hoorde zeggen op de nota De Wever en hem zijn verontwaardiging zag spelen, vond ik dat deze man een discussie probeerde te stoppen via het spelen van negatieve emoties. Met zo iemand kan je geen ernstige discussie voeren. Sommigen zullen het woord ongetwijfeld onrespectvol vinden, maar sindsdien beschouw ik hem als een 'drama queen', wat verontwaardigd doen en dus wat drama maken om zijn zin te krijgen en hop, de rationele discussie krijgt geen kans. Dat is populisme. |
Citaat:
Sommige anderen vinden het woord helemaal niet onrespectvol, maar gewoon accuraat. Het spelen van en met emoties maakt inderdaad deel uit van de politieke instrumenten waar Meneer Di Rupo zich bij voorkeur van bedient. |
Wat toont Di Rupo op de foto in de Standaard??
De grootte van zijn zizi??? of de omvang van zijn hersenen?? http://www.standaard.be/artikel/deta...30106_00423378 |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be