![]() |
Just Under The Sky krijgt vergunning
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130107_064
Citaat:
Ik vraag me af wat er achter zit. |
Ja sorry, maar we zijn hier meer kwaliteit gewoon.
Een link ? Een aanzet tot discussie ? "Iets ..." ? . |
Waar spreken ze over groen & co?
|
Interministerieel... ik maar denken dat groen in de Brusselse regering zit.
Sorry. :| |
Citaat:
Zo ja , dan is de weg open om te beginnen. Dit kan zelfs beter worden dan Uplace. Het is ook beter gelegen langs het kanaal. |
Tegen zo veel intelligentie kan ik niet op.
|
Citaat:
Het is ook veel beter gelegen. |
Citaat:
T'is hier Dubai of Singapore niet eh. |
Wat me in dit project wel aanspreekt is dat het geen amalgaam wordt van winkels die je overal ziet maar dat gefocust wordt op originele concepten en merken die bekend staan om hun kwaliteit en die bijzonder innovatief zijn op het vlak van mode, design en multimedia.
|
Is dat nu een federale of een regionale bevoegdheid? Mensen, toch, dat federalisme is een kluwen ! :|
|
Schitterend, hopelijk komt het er zo snel mogelijk. Dit kan de lokale economie daar een enorme boost geven + zulke shoppingcentra brengen heel wat vacatures met zich mee.
|
Citaat:
Citaat:
|
Meh, we zien wel of het iets wordt.
|
Citaat:
Op een of andere manier zullen die Brusselse shopping centra geen "extra verkeer" aantrekken terwijl dat voorlopig afgewezen project in Machelen dat WEL zou gedaan hebben? Laat ons hopen dat de Vlaamse Overheid voldoende investeert in de wegen rondom Brussel opdat dit project goed zal kunnen draaien en voldoende baby-boomers met tijd en geld over van buitenaf kan ontvangen.(ik betwijfel of er IN Brussel een markt is voor dergelijke chi-chi) |
Citaat:
Weer wat meer verkeer, waar met belastinggeld de nodige infrastructuur moet aangelegd worden. Mooi voorbeeld is de Village in Eisden. Pauwengraaf was een bloeiende gezellige straat. Nu heb je leegstand van Maasmechelen tot in Maaseik. En dan beweert men, er worden banen geschapen. Enkel verplaatst. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be