| Distel |
8 januari 2013 12:23 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion
(Bericht 6488891)
Politiek correct? Niet bepaald, lach met religie zoveel je wil maar vragen aan Dutroux etc om kinderen te beschermen vind ik rondweg in slechte smaak.
|
Religies hebben nochthans veel meer slachoffers gemaakt dan Dutroux. Misschien is het een kwestie van afstand kunnen nemen? Mogen er mopjes gemaakt worden over de Mansons? Is dat veraf genoeg?
Citaat:
Het stoort me vooral dat iedereen die het niet me jouw gevoel voor humor, wat evenzeer persoonlijk is, maar direct met de verfborstel moslim/politiek correct/... beklad.
|
Mij stoort het vooral dat mensen steeds vaker beginnen te janken over alles. Iedereen voelt zich tegenwoordig wel ergens door beledigd. Er zijn altijd wel ergens "gevoeligheden" waarmee blijkbaar moet rekening gehouden worden, en waar dan liefst nog debiele censuurwetjes voor moeten ineengeflanst worden. Wel, zoals met alles speelt dan het spel van actie en reactie. Bij deze dus, aan alle snel op de tenen getrapte politiek correcte wij-willen-geen-cartoons-over-allah emo kruisvaarders die denken dat er met niks mag gelachen worden:
I don't fucking care!
Maar goed, misschien had ik jou de job van moslim of politiek correcte kruisvaarder niet moeten voorstellen. Jij jou humor, ik de mijne?
|