![]() |
De nieuwe sex draad
Ik heb met mijn vrouw begin december afgesproken in 14 dagen tijd 3 maal sex te hebben , maar overmorgen krijg ik mijn 9-de bonneke zonder dat ik de 8 voorgaande voor een ritje kon inruilen.
Dat komt volgens mijn vrouw omdat de kermis gesloten is. Moet ik mij zorgen maken ? . ;-) |
Breid je activiteitengebied ook uit naar bibliotheek, pretparken, kerken en je eigen slaapkamer. Kermissen alleen is nogal restrictief.
|
Hoe is die regeling? Maandag, zaterdag, vrijdag? Of watte?
Als u 3 keer na elkaar komt, telt dat voor 3 keer of voor 1 keer? Ik vind het echt niet duidelijk uitgelegd ! :? |
Citaat:
|
Uwe lul is waarschijnlijk als een kermismolen: als ze hem ziet of er op zit, wordt ze er kotsmisselijk van :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
In het beste geval kan je ze mss overtuigen om 2 bonnetjes in te ruilen voor een nachtje met een wilde wulpse dame naar keuze of zo. In dat geval zou ik u natuurlijk aanraden een hoop extra kopietjes te maken van uw bonnetjes, hebben is hebben...;-) |
Citaat:
Beter onderhandelen I'd say |
Citaat:
|
Vraag eens om seks te hebben, misschien lukt dat beter ? :-D
|
Ik wil altijd je bonnetjes overnemen, hoor.... :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Duur dat ze is . :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga ervoor. :twisted: |
Citaat:
|
Pericles,
vraagje toch ... waarom valt sex met uw ega onder het onderwerp 'nieuwe sexdraad' als t nu nog over iemand anders met uw ega zou gaan ... al kunde dat bezwaarlijk ook al nieuw noemen ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be